Vi som försökt ett tag utan plus
JZ79
Tråkigt att läsa du inte mår så bra :( oftast är det väl tyvärr så att en sak kommer sällan ensam så blir det för mycket.
Håller timmarna för nästa äl.
Kram
JZ79
Tråkigt att läsa du inte mår så bra :( oftast är det väl tyvärr så att en sak kommer sällan ensam så blir det för mycket.
Håller timmarna för nästa äl.
Kram
Nellin - har du testat svagt pos med CB idag? Måste missat, bild?
Hej tjejer, full rulle här läser jag :)
Hoppas alla mår bra, ja förutom om vu får mens såklart, då stöttar vi!
Är det en ny grej här att bara de som försökt i ett år får vara med? Jag är enig man har inte försökt länge i 2 mån bara undrade efter det jag läste. Nu är ju jag gravid så borde kanske inte säga nått men trots det hängt läääänge här.
Nej alltså jag vet inte, jag bara läste ett inlägg om nått sånt :)
Men som jag skrev så är jag enig med att 2 försök är inte länge :) Ja jag har hängt här sen tråden startade typ :) så 6 månader innan jag fick plus. Jag är inte en sån som blev gravid och drar utan jag hejjar ju på er tjejer!
Ha en fantastiskt resa nu!!
Rebster helt underbart!
Du behöver inte nojja över 3 glas vin, bebis får inte av dig än :)
Så roligt!!!!!
Hej tjejer, hur går det för alla??!!!
Hej nellin!! :)
Jag mår bra, är i vecka 19 nu så bra gissat :)
Ja det syns ganska mycket nu faktiskt, ville inte lägga in bild, alla kämpar här så mkt så vill inte göra någon upprörd eller så. Började känna förra söndagen men visste då inte vad eller om det var bebis men när det kom varje dag började jag förstå :)
Nja det är inte bara skoj skoj måste jag säga. Tydligen blir ens kropp allas egendom att påpeka och prata om när man är gravid
:(
Men oj så spännande!!!! Hur känns allt?
Kram
Kanske 4
Åh gumman, hur långt efter äl är du?