Vi som försökt ett tag utan plus
Hej hej. Hoppas det inte är ett hej då för gott. Kram
Hej tjejer! Kikar in lite innan jobbet. Ser att ni pratar om träffen, är det någon som har betalat? Vet inte varför men det känns läskigt att vara först hehe. Fick i present nu när jag fyllde år att gå på riktigt massage, funderar på att boka in det på spat.
Annars är jag på äl +6 idag och känner som jag brukar, molvärk, ömma bröst och trött. Fast det kan ju bero på att jag börjat 7 fyra dagar i rad, idag blir det lite softare jobb :)
kram på er!
Babumpa: Tråkigt att höra om din mamma, du har fått så kloka råd redan så jag säger bara, hoppas det ordnar sig!
Nellin: Trist att VUL inte gav de besked du ville ha, men vi hoppas lite till.
själv är jag nere i skorna idag då testet är tokblankt, äl +9 och jag vet att det är kört igen. Jag fattar inte hur det ska kunna vara så svårt, jag har trots allt varit gravid 6! gånger och det är helt omöjligt nu. Ska nog ta kontakt med gyn nu och fråga vad vi har för möjligheter och vad det kostar. Blää varför tror man varje cykel att det har tagit sig fast man vet att det inte har det. Tycker min kropp har börja bete sig konstigt också, tempkurvan är annorlunda, jag har bara ont i ena bröstet, jag får positiva äl test samma dag som temphöjning vilket skulle betyda att ägget släpper direkt och det ska det ju inte. Förut kom höjningen 1-2 dagar efter som den ska. Blääääääääääääääääääää!!!!
Men vad är det jag ser, grattis solrosen!!!! :)