• Ciccie86

Vi som försökt ett tag utan plus

72dagar- Gud så spännande! Håller tummar och tår nu! :)

• Ciccie86

Dag 28 i cykeln idag.. Den dagen då jag normalt brukar få min mens, men de senaste månaderna har min cykel varit lite längre.. Så i min menstruationskalender så är mensen beräknad först på dag 31, alltså om 3 dagar. Börjar känna av den vanliga mensvärken i tjejmagen, så gissar på att mensen dyker upp inom en snar framtid, typ i natt..!

• Ciccie86

Grattis Edge! :) Så roligt!!

Inga röntgen svar ännu.. Väntar på remiss för magnetröntgen i veckan.
    Har hittills tagit smärtstillande mot ryggen, vilket känns för jävligt :( Jag vet vad de gör mot min kropp :/

• Ciccie86

JZ79 - Det är antiinflammatoriska jag äter, rätt starka är dem dock :/
    Oj vad mycket det händer i tråden, spännande! Här är jag på mensdag 3.. Så lär väl blöda ett tag till. Imorgon väntar sjukgymnasten..
    Jag känner mig allmänt låg och deppig nu.. Men alla dessa problem tar ut sin rätt psykiskt! :/
    Fick även höra att min svägerska åkte i morse (gravid i vecka 5).. Hennes njurar har tagit stryk av graviditeten och de skulle operera dit en stomipåse på magen.. Men mitt under ingreppet fick de avbryta för att det blev för påfrestande på bebisen. Så nu ligger hon inlagd, vi vet ej hur länge. Vi är lite oroliga :(
    Min andra vän ska göra sitt första UL imorgon, det är dock spännande! :)

• Ciccie86

Usch, sitter här och är helt förstörd :( Min bästa vän ringde nyss och var helt förkrossad :( Hon var på sitt första ultraljud idag, vecka 9.. De hittade inga hjärtslag/hjärtljud och mätningarna visade att bebisen slutat växa i vecka 6 :'( Det känns så jävligt :( Usch!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus