Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Hoppar in här om det är ok :)
Verkar aldrig bli något plus för mig... :(
Fru 2011, testa att strunta i tester 1 månad och kör på när ni vill ist eller varannan dag.
vi kör så just nu och hoppas att det funkar, det är iaf mer avslappnande
Jag funderar på om jag kan ha problem med sköldkörteln? Det kan man väl ha som överviktig, och för höga värden kan ju göra det svårare att bli gravid...
Kan man kanske ringa vc och be om att få kolla sköldkörteln? Vad säger man då? Kommer de inte undra varför jag vill kolla det?
jag hade förstorad sköldkötter som barn och jag har aldrig varit överviktig, blev botad med aukupunktur dock, annars hade jag fått ätit medicin hela livet för det försvinner aldrig tydligen igenkligen
Jo men jag tänkte att jag fattar inte vad en övervikt ska ha med saken att göra huruvida det försvårar att bli gravid eller ej, iom att man inte får hjälp om man är för överviktig. Jag har relativt regelbunden mens, kan diffa 1-2 dagar varje månad, och då antar jag att övervikten inte spelar roll så länge mensen är regelbunden. Men sen har jag hört att man även kan ha för höga sköldkörtelvärden då man är överviktig så att det kan vara ett problem.
Men ponera att jag inte har något fel på sköldkörteln, och min mens är som sagt regelbunden... Finns det andra faktorer med som kan försvåra att bli gravid som har med övervikten att göra?
Jag vet att själva graviditeten blir mer riskfylld, men jag menar just det att BLI gravid..
Sätter In BIMlistan igen så vi kan hålla lite koll gör även en Februari så de som vill kan fylla på där. (Har jag tagit bort något felaktig så ber jag om ursäkt )
BIM Januari 2012
14: attfångaenfjäril (9:e försöket 1:a barnet)
14: kribb (6e försöket, första barnet)
15
16 Tilly (8:e försöket, första barnet)
17 Svea10 (8:e försöket, andra barnet)
18 Fru 2011 (tredje försöket, första barnet)
19
20: mave44 (7:e försöket, andra barnet)
20: Lillsnufflan (8:e försöket, tredje barnet)
21:
22
23: Aspartam (9:e försöket, andra barnet)
24: Kaylie (12:e försöket, första barnet)
24: Deecember (5:e försöket, första barnet)
25: Maramina 26:
26: cindy03
27 JZ79 (7:e försöket, första barnet)
28
29
30: kristin10 (femte försöket, första barnet)
31
Febuari 2012
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10