• Ciccie86

Vi som försökt ett tag utan plus

JZ - Har inte gjort röntgen ännu. Men funderar på att göra det, få jag har en öppen remiss till att göra det. Nu när jag ändå bara går hemma!!
    Har beställt en E-reader till mig själv i julklapp. Hoppas den kommer imorgon, så att jag har något roligt att göra :)

• Ciccie86

Jah har också undrat om det hjälper att ligga kVar efteråt :p
    Jag fick hem min progesteronkräm idag. När bör jag börja smörja? Vet nu som sagt inte vilken dag i cykeln jag är på :p Vägrar kolla.. För att kunna släppa alla tankar på barn!

• Ciccie86

Jo det blir röntgen när mensen kommit, när den nu ska komma :p (frökensomejharkolldennamånad) Hihi.. Skulle gissa på att BIM är om ca en vecka!

• Ciccie86

Gud så spännande Pastell och Solrosen! Håller mina tummar hårt för er! :) Väntar med spänning!
    Idag var jag hos läkaren och blev fortsatt sjukskriven.. De vill även att jag gör röntgen imorgon. Så får hoppas att det ej tagit sig för oss denna månad. BIM den 16/12.. Så jag tar den risken. Måste få ordning på ryggen!
    Kram

• Ciccie86

Stegen, försök att inte oroa dig för mycket för att brösten inte ömmar.. Det behöver väl inte betyda att något är fel? Tänker på dig! Kram

• Ciccie86

Insåg nu att jag bara är på dag 19 i cykeln, vilket innebär att vi inte fick till det alls under trolig ÄL (3-4 dagar sedan) pga ryggen.. Så jag gör röntgen med gott samvete imorgon!
    Ryggen måste vara prio 1 nu!

• Ciccie86

Fast så länge inte mensen dyker upp så vem vet, vi fick till det runt dag 12-13.. Men som sagt, inga förväntningar! Verkar som att min mobil delar upp mina inlägg :p Sorry!

• Ciccie86

Nellin - jag har en vän som hade det svårt att bli gravid. Efter ett bra tag så insåg dom att hon hade ÄL på dag 26 i cykeln, 2 dagar innan hon fick mens. Det är rätt ovant har jag hört! Kan det vara så att du har tidig ÄL??

• Ciccie86

Oj vad det skrivits i tråden under de senaste timmarna. Jag väljer att inte kommentera i frågan kring IVF, som jag själv är 100% positiv till! :) Känns bra att den hjälpen finns att få tycker jag :)

Nu ska jag sova, imorgon väntar intensiv dag med röntgen och rehab!

Ha det fint alla underbara tjejer!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus