Vi som försökt ett tag utan plus
Grattis!!!! Vad kul med ännu ett plus!
Ingen mens här och inga provresultat än heller. Denna eviga väntan...
Mycket bebisprat på jobbet också då en kollega blev moster idag. Lite små jobbigt när man inte kan låta bli att bli lite nedstämd när man så gärna vill ha barn själv men inte lyckas
Inelg: neeeeejjj!!!! Fy vad tråkigt att höra. Styrkekramar till er!
Ni som har fått kollat upp era hormonnivåer genom blodprov: Hur lång tid tog det innan ni fick era resultat? Har idag gått 2 veckor sen proven togs och det har visserligen varit lite helgdagar emellan men nog borde väl resultaten komma snart?
Dag 76 idag och fortfarande inget spår av mensen eller plus. Kontaktade dock gyn i morse och fick svar om att muna blodprover för hormonnivåerna var helt normala. Så nu antar jag att det blir och vänta till slutet av sommaren då det blir dags för utredning
Oj vad det skrivs här. Vad kul och roligt med flera nya här inne.
Själv väntar jag fortfarande på att mensen ska dyka upp. Är idag på dag 80 i min mkt oregelbundna cykel efter många år med p-piller. Börjar smått tro att periodtracker i mobilen ska få rätt att nästa mens kommer först 3 juli. Kändes helt orimligt till en börja med men nu är vi ju snart där. Suck!
Har fullt upp med mycket jobb och flera tjänstresor närmsta veckorna så tankarna är på annat håll än på att bli gravud just nu. Kan kanske vara bra det också med lite distraktion.
Nellin: Har varit hos gyn och då visade sig allt se normalt ut. Fick veta att om de inte hittade något så skulle jag få vänta till augusti då det gått ett år efter jag slutade med p-pillerna och då börja utredning tillsammans med sambon. Har dock bara fått provresultaten snabbt när jag ringde och frågade och väntar fortfarande på brev från läkaren om dem men de skulle vara normala för hormonerna.