Nellin skrev 2012-04-29 15:43:12 följande:
Jag har normalt 35 dagar, men fick denna månad mens på dag 29. Så min blev väldigt mycket kortare också. Fast i mitt fall ser jag det som positivt, för 29 dagar är ju mer normalt än 35. Jag hoppas att detta betyder att jag börjar få ägglossning nu och att vi kan bli gravida på egen hand utan hjälp! Jag äter BDG nu igen och kombinerar det med rosenrot. Ska bli spännande att se hur kroppen reagerar nu när jag äter det för andra gången.
Jag måste säga att BDG gör UNDERVERK för hyn. Jag brukar vara rätt finnig på hakan, jämt, men har haft superfin hy sedan jag började knapra. Jag tänkte inte på det själv först, det var min sambo som påpeka hur fin jag blivit i ansiktet. :) Så det är ett klart plus!
Kram på er i vårsolen, idag blir det grillning och bio!
Låter intressant att du fick så bra effekt på hyn också. Har tänkt börja med BDG efter nästa mens om jag nu inte får någon annan form av hjälp via gyn när jag är där om en dryg vecka. Hade ju varit dubbel positivt om hyn kunde bli bra förutom att ÄL kommer igång ordentligt. Har haft helt hopplöst med finnar i hela ansiktet, halsen och axlar/rygg sen jag slutade med p-pillerna. Vill inte ge med sig vilket börjar bli väldigt irriterande när det nu gått över ett halvår sen det började.