Vi som försökt ett tag utan plus
Hade dessutom blodblandad flytning på ÄL+2, 3 och 4, massa skumma mellanblödningar denna cykel!
Hade dessutom blodblandad flytning på ÄL+2, 3 och 4, massa skumma mellanblödningar denna cykel!
Ja, bara att vänta och se helt enkelt... Idag har jag börjat jobba och på lördag har jag tenta som jag pluggar järnet till, så jag har ju lite annat att sysselsätta tankarna med som tur är!
Nä, det var ingen nidblödning tror jag, massa spottings idag igen.
Nu har jag bokat ett läkarbesök nästa vecka för att kolla upp om jag eventuellt kan ha b-vitaminbrist, har ju läst att det kan orsaka mellanblödningar. Inte för att jag egentligen tror det, men jag greppar efter halmstrån! Jag är ju ändå vegetarian, äter på tok för lite frukt, och min pappa hade B12-brist utan att veta om det, så vem vet. Förra pergo-kuren kollade de progesteron ca dag 21 och det såg bra ut, så progesteronbrist verkar det ju inte vara iallafall.
Mitt hopp höjs och dalar om vart annat. Höjdes lite när spottingen försvann en dag för då tänkte jag att det kanske varit nidblödning. Men efter att spottingen hållt sig borta en dag kom den tillbaka igen igår, och på kvällen kom mensen. Trodde jag iallafall. Det kom riktigt blod men inte så mycket, och det är så det brukar vara när mensen drar igång, lite smygande innan det bryter ut efter nån timme. Imorse hade det inte kommit nåt mer och idag är det spottings igen, fast inte så mycket. Jävla strul! Jag tror fortfarande mest på att mensen ska komma, samtidigt som en liten del av mig tänker "tänk om..."
Lillnosen: Jag äter MittValKvinna och MittValVegetarian. Men jag ska till vårdcentralen nästa vecka för att kolla nivån, sen kanske jag provar med b-vitaminkomplex (som är alla b-vitaminer i samma tablett).