Vi som försökt ett tag utan plus
Tyvärr har mina ömma "innan mens" bröst kommit igång så jag hoppas inte för mycket den här gången heller BIM på tisdag.
Jag har också det flexibelt med tågtider inför vår träff Tågen går här ifrån en gång i timmen, så bestäm ni tid så kommer jag då
Glad för din skull Nellin att du börjar finna lite sug igen, att ni förhoppningsvis snart kommer in på IVF-listan vilket bara måste leda till ett plus och en bebis!
JZ & Lillnosen: Wow vad ni är duktiga! Om än inom vitt skilda områden
Jag har BIM imorgon och satans ont i brösten, tror tyvärr inte att det blev något denna månaden heller men som vi alltid säger i tråden- Hoppet är inte ute förrän mensen kommer
BIM igår trodde jag men ingen mens då och fortfarande ingen mens Men däremot hugg och lätt mensvärk under dagen så den lär antagligen komma igång här under kvällen/natten. Om den mot förmodan inte skulle göra det testar jag på fredag. Men hoppet är ju inte så högt och hela veckan har jag mest känt mig ledsen och less på det här!
Samtidigt känns det inte som om jag vill prata om längtan för mycket med sambon då jag är rädd att han ska bli ledsen och tänka att det är hans fel. Jobbig balansgång det där Som tur är kommer min mamma & lillasyster hit i helgen då vi ska ha det mysigt och bara umgås och göra tjejiga saker ihop, massa shopping, bio & mat ute.
Hej tjejer, vad intensivt ni skriver Och vad glad jag är att många av er som har haft uppehåll är tillbaka hos oss
Jag sitter här i soffan med tänt hopp, mensen har fortfarande inte kommit och är nu i alla fall minst en dag sen. Jag är pirrig även om jag försöker dämpa förväntningarna. Är nog ändå inte redo att testa imorgon om det nu är så att den fortfarande inte kommit då utan det blir först efter helgen i så fall. Åh jag drömmer mig redan bort känner jag
Och jag känner absolut igen mig kring det ni skriver om planeringen. Det är massor man går och funderar kring om bostadssituation, bil, ekonomi, resor, jobb, studier m.m som skulle kunna bli stul med om man skulle bli gravid nu, eller nu, eller nu. Samtidigt är det SÅ sekundärt för att bli gravid är den högsta önskan man har.
Sen så vill jag bara säga att jag ser så mycket fram emot att träffa delar av er underbara tjejer här i tråden, ni som lyssnar i vått & torrt, kommer med goda råd, tröstar, och bara finns där när man behöver er
Vi ses efter helgen för imorgon kommer min mamma & syster hit. Kramar på er och trevlig helg!
Hej tjejer! Tyvärr dök mensen upp här imorse och vårt humör damp ner i fotknölarna Ledsna & besvikna såklart, då den ändå var något sen. Var på Ikea idag också med mamma & syster och där går ju alla med höga och fina gravidmagar. Man vill ju bara krypa under en sten och gömma sig ibland.
Nu längtar jag efter vår, sol, tankar på något annat, längtan efter examen och vår spakväll.