Vi som försökt ett tag utan plus
Men Hoppas, det är ju positivt! Åh, grattis grattis grattis! Vad härligt! Tänk, juni ÄR din månad också! Nu ska vi andra bara lyckas hänga på också.
Men Hoppas, det är ju positivt! Åh, grattis grattis grattis! Vad härligt! Tänk, juni ÄR din månad också! Nu ska vi andra bara lyckas hänga på också.
Nej fy JZ79! Usch vilket bakslag! Hoppas verkligen att ni får bli gravida på egen hand istället.
Hoppas 2012: Skönt med ett digitalt bevis! Återigen grattis! Och SJÄLVKLART ska du vara kvar här i tråden. Vi andra ska ju gå i dina fotspår och vi kan behöva dina gravidbaciller. :) Några symptom?
Ciccie86: Ja 15:e försöket gillt! När har du BIM? Själv känner jag att det sticker och drar lite då och då. Det är ett gott tecken, för så känner jag aldrig annars. Så kanske är det någon liten som håller på att finner sig till rätta där inne. Hoppas verkligen! Jag har sagt till mig själv att jag får börja testa på ÄL +10 om jag vill. En hel vecka kvar!
Kravmärkt, jag beklagar verkligen! Skönt ändå att den värsta sorgen är borta, och att det inte är ärftligt så att ni kan köra på igen. Stor kram till dig!
Rebster: Kör så det ryker!
Är idag på ÄL+5 och jag kan inte förstå att tiden kan gå så långsamt! Alla symptom har avtagit och jag är inte alls lika hoppfull längre. Det var nog trots allt efterdyningar från ÄL som jag misstog för symptom. Känner ingenting i magen längre. Brösten är inte särskilt ömma. Jag är väldigt trött, men det kan ju vara för att jag har jobbat mycket. Inget illamående. :| Jag låter ändå bli alkohol och kaffe för säkerhets skull, men det känns lite hopplöst just nu.