Em me skrev 2012-11-26 11:22:16 följande:
De kunde ju inte säga vilken vecka jag va i eftersom de va så tidigt, men jag kan gissa att jag går in i v 6 nu.. Växtvärk tänkte jag med, men varför blöder de då.. Jag hoppas så att de är okej. Ska ringa bm efter 13. Kram
Blödningar är vanligt vid graviditet, liksom smärta. Här kan du läsa lite:
http://www.1177.se/Tema/Gravid/Graviditeten/Komplikationer-och-besvar/Blodning-under-tidig-graviditet/ Hoppas att det stillar din oro i alla fall lite!
stegen skrev 2012-11-26 11:05:47 följande:
Kunde inte hålla mig idag, såklart! Idag eller imorgon är min BIM, idag är det 14 dagar sen insem, men ägglossningen kan ha varit på kvällen eller dagen efter.
Men strecket är starkare, så nu kan man känna sig lugn en dag till.
Jag har fått ett fruktansvärt illamående på kvällar och nätter, ibland små turer på dagen.
Maramina, var det inte du som skrev till mig att man inte inbillar illamående? Håller tummarna för ett plus snart!
Pastell har mensen kommit? Symptom på att den ska komma? Annars får du testa med annat test än testlagret!
Em me: skönt att det känns bättre nu!
Kram på er
Underbart att den stiger! Men det är klart den gör, för det här kommer att gå vägen för dig! Det tror jag absolut på!
Nej, det var inte jag som skrev att man inte inbillar sig illamående. Däremot så har jag lite problem med det emellanåt. Tror att det delvis har med min magkatarr att göra. Har inte haft så mycket problem med magkatarr på länge, men när det börjar smyga sig på så brukar det börja med just illamående och aptitlöshet. Och med tanke på min stundande arbetslöshet så är det kanske inte så konstigt ändå att kroppen känner sig lite stressad