• Maramina

Vi som försökt ett tag utan plus

JZ: ansökningstiden går ut först i nästa vecka. Sedan får vi se om de kallar till ytterligare en intervju.

Sen var jag ju på en intervju idag också och den kändes betydligt bättre. Särskilt som det nämndes något om att det inte var tal om så mycket konkurrnens Så nu är det bara att vänta och se. Det är mycket väntan just nu. Jobb. BIM. Osv

• Maramina
    JZ79 skrev 2012-11-23 21:03:11 följande:
    Jobbigt med denna väntan på allting! Snart får du förhoppningsvis 2 bra besked. Nytt jobb och plus

Det vore trevligt. Samtidigt så ser jag ju inte fram emot att vara nyanställd och nygravid. Men jag vill ju inte heller vara utan något av dom. Jag vill ju gå både...
  • Maramina

Usch, vilken situation Lillnosen!

Jag har inte gett upp om att ni är gravida och att det är sköra slemhinnor Lillnosen och stegen! Jag ger inte upp hoppet förrän mensen flödar!

• Maramina
    Gozzan skrev 2012-11-23 22:31:15 följande:
    man kanske skulle testa dom där billiga testerna, är de bara billigatester.se eller??

Det finns flera olika, tex den länk som du nämner men även tex www.minipris-tester.se

Där tror jag att jag ska beställa. Eller från billigatester.se. eller bastpatest.se. Testoman som jag är funderar jag på stoooooorpack. Skulle man inte få användning för alla finns det säkert någon som skulle kunna tänka sig att offra sig
  • Maramina
    stegen skrev 2012-11-24 10:20:40 följande:
    Testade först med testlagret som visade starkare än igår, ingen mens kommit.

Sen tog jag det digitala gravid 1-2

Jag bara darrar, är överlycklig och vågar knappt tro det!!!

Vad var det jag sa? Vad glad jag blir! Jätte grattis! Äntligen! Du ska se att det här kommer bli jättebra!
  • Maramina

Stor kram till dig Lillnosen! Se till att dricka ett extra glas ikväll för om en månad så kan du inte göra det längre!

• Maramina

Satt och kollade lite på de olika appar jag har vad det gäller mens och ÄL. Om man ser på två så är jag på ÄL+8 idag. Går jag på fertility friend så är det ÄL+5. Stämmer det sistnämnda så har jag nästa ÄL dagen innan v

• Maramina

Skit telefon! Jag skulle skriva dagen innan vårt första besök på kliniken. Om jag har en "normal" 28 dagars cykel den månaden vill säga. Annars så har ÄL precis passerat...

Är det någon här som varit på Göteborgs Kvinnoklinik och kan berätta om ditt besök?

Det roliga är att igår, ÄL+7 eller ÄL+4 hade jag en temperaturdipp som idag har gått ner igen. Tidsmässigt skulle det ju kunna vara att ett befruktat ägg fäste, särskilt som jag hade ÄL-värk som nu är helt borta. Litet hopp har väckts, om än inte stort. Varför skulle vi lyckats nu när vi hållt på så länge?

• Maramina
    Pastell skrev 2012-11-24 17:36:05 följande:
    www.niomanader.se/content.asp

bra fakta om hcg och tester Försöker ge mig lite hopp fortfarande, man kan alltså ha så lågt som 19 i hcg i v 5 o testerna mäter väll från 25?

Så alla som får minus, nu ger vi inte upp!!!!

Ja, de flesta gör det. RFSU:s vanliga har jag för mig mäter från 50. Sedan så finns det några som mäter från 10, tex RFSU:s känsliga och DocMorris tester. Så visst finns det hopp!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus