• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Försöker, fy bubblan vilken vidrig kväll! Skönt att den är över!

• 72dagar

Jag är helt okänslig. Varit på hur många gynundersökningar som helst. Gick ensam till spolningen.
    Bryr mig inte längre. Vill bara ha ett barn till.

• 72dagar

Fick svar på äggodlingen. Av 25 äggblåsor där 15 överlevde har nu 3 klarat odlingen. Känns som att hjärtat brister. 3 av 25, vilka usla jäkla ägg jag har. Känner mig helt värdelös. Å dessutom skickar sambon det i ett sms när jag satt i möte på jobbet. Så jäkla elakt. Kunde ju inte gå därifrån. Fick sitta där och försöka att inte börja storgråta. Slutar om 40 min. Får bryta ihop då. Sambon fattar inte ens varför jag är ledsen. Vi har ju tre bla bla. Ja, men det är ju 30% chans per gång bara!
    Ursäkta gnäll. Känner mig helt tillintetgjord bara.

• 72dagar

Em me, grattis! Fantastiskt med ett plus äntligen här i tråden!! Låt det nu gå väl.

Lugnt här. Läser mest vad ni skriver men har inte så mycket ork att skriva själv. Nytt läkarbesök i veckan för att planera ägginsättning. Blir att starta blödning med provera och sedan rätt snart efter det börjar man med förberedande behandling. Ska preppa kroppen för äggen. Försöker att inte tänka så mycket på det.

Tänkte på vad min kompis som ska ha tvillingar sa. Att "vi behövde den semestern" angående att det var då de blev till. På TREDJE försöket aka tre månader knappt (hon har normal cykel). Stör mig fortf. Precis som att de försökt år ut och år in och att SLAPPNA AV var grejen som gjorde det. Kanske helt enkelt var att ni hade sex vid äl och att du är galet fertil!!

• 72dagar

Gnäll gnäll.

Hoppas nedtrappning av medicinerna går bra för er! Förstår att det är sjukt jobbigt.

• 72dagar

Stegen, shit vad du är stark! Jag fick både panodil och MORFIN och det gjorde ändå asont. Alltså riktigt hemskt. Är imponerad av dig! Sjukt dåligt av dem att prata om att de hade ont om tid. Får man bara inte göra i en sån situation.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus