• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Lillnosen, jodå det är väl ganska bra. Men tanken var att de skulle sätta in ett ägg denna veckan. Nu funkade inte det eftersom för många mognat. Visste inte att det kunde bli så. Nu får alla frysas istället och de sätter in ett nästa månad. Har inte gråtit på två år men jag orkar helt enkelt inte mer nu. Trodde vi var så nära äntligen.

• 72dagar

Pastell, jag hade verkligen velat sätta in två. Skulle jättegärna få tvillingar. Dock finns det regler, så är bara vissa som får sätta in två. Jag ska be och böna för det.

Malin, tydligen så är jag såpass stimulerad att äggen kommer fortsätta växa eller nåt sånt. Så måste vänta. Nej visst är en månad inte lång tid men det blev droppen.

Det var då skit vad det går dåligt för alla nu! Hoppas på en bättre vinter!

• 72dagar

20 äggblåsor på g. Blir äggplockning på fredag och insättning om 4 v. Galet!

• 72dagar

Vilken förvirring här är idag. Sånt här borde verkligen standardiserat. Hade känts mycket tryggare.

Har varit och plockat ut 25(!) äggblåsor idag. Gjorde galet ont. Mådde skit efteråt. Nu fryses de. Får reda på hur många som är bra imorgon. Vila nu hela helgen. Ont i magen. Vill aldrig göra om detta så hoppas att det är tillräckligt mänga över efteråt som kan långtidsfrysas.

• 72dagar

Jz, vad fruktansvärt tråkigt att höra! Jag är så ledsen för din skull!

Jag har galet ont. Hoppas de smärtstillande kickar in snart. Kan knapp gå eller kissa.

• 72dagar

Pratat med labbet nu. 15 av 25 blev befruktade. Vad bra tydligen. Känns inte så för mig men de vet väl bäst. Nu ska de odlas till torsdag så får vi se hur många som överlever. Kan bli ca 2-7. De odlas så många dagar om man får ut fler än sju som överlever första natten. Så 15 var ju bra.
    Nu hoppas vi på många till frysen.

• 72dagar

Tack maramina!

Är så lyxigt att kunna prata med folk som förstår. Som verkligen fattar.

• 72dagar

Jz, håller tummarna för att ivf gör susen för er och att kön är kort!

Bapumba :)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus