Vi som försökt ett tag utan plus
Fick iallafall en tid på torsdag och då tänkte jag berätta om det dåliga bemötandet jag fick.
Hejja ni andra, bör jag kommer till dator skall jag lägga fram bimlistan :)
Väntar & väntar på min ÄL, full stegring uteblir trots symptom. hmm.. Jag som tänkte åka hem till päronen på torsdag men vill ju inte åka om jag inte fått ÄL och lyckats pricka med lite mys ;)
Man blir ju lite nipprig i alla trådar med där det pratas om kort lutealfas och att det skulle försvåra chanserna för grav. Det kanske är så det ligger till eftersom jag haft så långa cyklar det senaste?
Åh att man inte bara kan stoppa sig själv med alla tankar och slappna av!
Jag har börjat få ont om test så har inte kunnat testa 2ggr om dagen som jag hade velat börja med nu, har beställt nya idag så förhoppningsvis kommer de inom kort.
Jag har haft 2 cyklar på 40 dagar vardera och en på 34 dagar så det börjar gå åt rätt håll nu iaf, hade på 30-31 dagar innan.
Vet tyvärr inte hur lång min lutealfas är, rätt så nytt begrepp för mig överhuvudtaget och detta är även första månaden men äl-stickor då jag ville ta det lugnt de första månaderna. Men nu är jag desto mer angelägen om att det ska ta sig snart-längtar ju så mycket, ja du vet känslan :)
Hej tjejer, har inte varit inne på ett tag då jag har varit hemma hos mamma & pappa på besök. Kul att man ser pluss i tråden i alla fall när man kommer tillbaka :) Grattis till det!
Ser att ni pratar utredningar, men hur fungerar det med sådant egentligen? Kan man få vanlig undersökning för allt det där med pco, vikt, för låga halter av något ämne osv redan tror ni? (vi är på försök 6) och vart vänder man sig i så fall?