Vi som försökt ett tag utan plus
Tack ni fina tjejer Tycker det är så otroligt tråkigt att så många av oss i denna tråden inte lyckats gå hela vägen heller även om vi haft turen att bli gravida. Varför ska det vara så orättvist ibland??
Tack ni fina tjejer Tycker det är så otroligt tråkigt att så många av oss i denna tråden inte lyckats gå hela vägen heller även om vi haft turen att bli gravida. Varför ska det vara så orättvist ibland??
Men nu kämpar vi tillsammans igen! Snart så ska vi ha våra bebisar hos oss det bestämmer jag!
Låter som många har härliga planer framför sig Njut säger jag bara, det ska jag försöka göra i sommar trots en 4 år gammal förlovning och noll bröllopsplaner Åh vill också gifta mig! Hoppas det inte dröjer allt för många år till innan den drömmen blir sann.
Bebisplanerna ligger inte på hyllan men är lite mer dämpade här hemma, jag har ju ingen koll på hur kroppen kommer vara med ÄL & BIM nu och har heller ingen lust att stressa på det genom att testa en massa och sådär.
Tråkigt med mens för er tjejer hoppas att de månaderna snart blir utbytta mot växande gravidmagar.
Min kropp har jag ingen som helst koll på för tillfället. Inget händer med den inte vad jag kan märka. Jaja bara att vänta och se. Under tiden jobbar jag på, sista sommaren som universitetsstundent. Synd att man behöver pengarna annars skulle jag passat på att vara ledig för någon jobbledighet nästa år lär man inte se röken av (såvida jag inte är mammaledig och får njuta av mitt barn istället, åh vad jag önskar!!) Nu ska jag gå ut med vovven som jag är hundvakt åt. Kramar på er!
Cissi: Låter väldigt mysigt! Sommarkvällar är bra härliga.
Kanske4: Hoppas allt går bra imorgon och att allt är ute och bara hormonerna som hänger kvar lite. Kram
Jag fick någon form av ÄL (?) flytning idag så det hoppas jag på att det var för mannen fick ett duktigt födelsedagsfirande när han hade kommit hem Han luktade ju så gott i nya parfymen han fick i födelsedagspresent hihi
Försöker: Jag brukar vanligtvis inte heller baka så mycket då det bara finns jag & sambon i huset men jag tycker det är roligt så vad jag tänker nu så kommer mina barn få en bakmorsa haha
JZ79: Jag ska snart åka på jobb men när jag får lite tid över kan jag absolut skicka det. Annars så kommer det ifrån Ica tidningen Buffé och borde gå att hämta på deras internetsida
Låter så himla mysigt när ni berättar om era bröllop eller bröllopsplaner, jag önskar att vi också kunde vara där snart men med två studenter är ekonomin inte tillräcklig hög för det ännu. Har vi lite tur kan sambon få gå av skolan i förtid och börja jobba redan nu efter sommaren & då kommer vi ju ett litet steg närmre det där
Som det ser ut nu har vi inte ens en bil och det vill jag gärna ha när vi får barn