Vi som försökt ett tag utan plus
En stor kram till dig
Nellin- jösses !! Hoppas, hoppas !!
hmm..tror jag har äl typ nu ont på höger sida (nere) ..svårt att sätta mig ner och sen när jag ska ställa mig upp..gör även ont ibland när jag går.. hade samma värk förra månaden mitt i cykeln så det måste vara de
magsjukan har släppt taget om sonen verkar det som vi fick till det igår trots sjuk son, får väl se om vi smitta varann nu oxå då men vad gör man inte.. påt igen ikväll
Kram på er!!
Nellin - behöver inte betyda nåt ännu , bim har ju inte varit ännu :)
Idag är värken som jag hade igår nästan borta så det måste ha varit äl igår .. Det bara MÅSTE vara så !! Så bim blir en dag tidigare då , 3:e januari :) så typiskt .. Nu börjar hoppet tändas igen för att sen börja dala några dar innan bim , hur man håller på :) men just nu känner jag mig vääldigt glad :)
Skickar iväg många positiva vibbar från mig !! Nu ska det bli fler plus i tråden
Tänkte bara dela med mig av min erfarenhet av att inte gå och tro att man är gravid :)
När jag blev gravid med sonen testade jag inte förrän 1 vecka EFTER bim .. Av just den anledningen att jag var stensäker på att Mensen skulle komma när som helst :) fattar ju inte än idag att jag inte testade tidigare ;) men , men .. Trodde som sagt inte att jag var det fast vi kämpade på precis som nu :)
Kram !! God jul !!
Hur va det nu igen Stora My ?? några "hjälpmedel " ?? Alltid kul att veta när det är någon som lyckas
Usch är inne i en fruktansvärd deppig period just nu..började på julafton och har fortsatt sen dess. Gråter och är allmänt irriterad och deppig..kan lixom inte hålla tbx tårarna längre.Spelar ingen roll vart jag är någonstans, förut kunde jag hålla mig men inte nu längre Som tur är är jag ledig nu från jobbet men vill ju inte visa allt för mycket för sonen.. Fan vill bara att detta året ska ta slut !! Har varit den värsta julen i mitt liv tror jag!
Imorgon är sambon ledig men då ska han bort, en resa som är inbokad sen länge men det är trist att han ska åka..skulle behöva han hemma.
Kram på er!
Tack för kramarna, det värmer Idag känns det väl lite bättre tycker jag, ser alla saker som jag varit ledsen för lite positivare idag. Även om det inte är så roliga saker så kan man ju inte gå och gräva ner sig helt och hållet eller hur ? Behövde väl rensa ut lite kan jag tro.
Håller alla tummar jag har för att det ska bli fler plus denna månad!!
Träning ja va e det ? hatar att gå på gym men avundas dom som går dit har tänkt att jag kanske ska börja simma men det har inte blivit av ska invänta nya friskvårdskupongerna på jobbet, sen MÅSTE jag ta tag i detta..
Idag har jag jätteont i svanken samt mensvärk ?? Känns som att jag ska få mensen när som helst men det är ju bara Bim-6 idag.. Kan ju hoppas att det är ett gott tecken kanske hänger det ihop med att jag hade ont i tjejmagen på äl +5 ?? Vågar inte hoppas för mycket
Äter oxå Multivitamin Kvinna, min sambo äter inga vitaminer men det ska vi skaffa
Förrästen.. sonen har fått vattkoppor tyvärr blir vi hemma (inne alltså ) idag med då.. men imorgon är sambon hemma så då ska jag åka till min mosters schabby chick butik å fynda
kram
Hej Tjejer!
Har inte varit här på några dagar och ni skriver så mycket så jag kan inte läsa allt har skummat igenom
Hade ju ett litet hopp denna månad om att det skulle kunnat vara nåt men tyvärr fick mens igår på dag 25..
Har nu bestämt att jag måste försöka fokusera på att gå ner i vikt istället på att fokusera på att göra barn väger alldeles för mycket så det skulle jag ha gjort för länge sen..redan innan vi började försöka. Tror säkerligen att det har med det att göra.. Kikar in lite då och då till er. Och naturligtvis kommer vi att sexa på men kommer inte räkna efter så mycke som man gärna gör just nu.. tiden rinner iväg och jag vill vara här och nu med min son.. inte i görabebisvärlden som jag har varit ..
Kram !!
Hej tjejer!!
Kikar in en sväng. Har nog inte varit inne på evigheter så finns inte en sportslig att läsa ikapp som ni förstår hoppas det iallafall blivit nåt plus i tråden eller att det går framåt med utredningar mm.
Har inte hänt nåt på bebisfronten för min del men det gör inget, skulle ju satsa på att gå ner i vikt istället nu fram till sommaren..Men det är klart man hoppas ändå det vet ju ni Men har slutat tänka att OM..jag blir gravid så tänk om eller MEN..blir jag gravid...Har faktiskt försökt att sälja bort lite barn grejer som vi sparat och sådär, Jag känner att jag behöver det.. Jag blir lättare på nåt vis Blir det så blir det och då får vi väl skaffa grejer då..men har såå mycket kvar..försöker bli av med nån grej då och då Har gått med i viktklubb nu efter mycket velande vilken metod man ska använda sig av -2kg på 1½ vecka!! Är tänkt jag ska gå ner 1 kg i veckan ..här räknas det kalorier för fullt och det passar mig NU jäklar ska jag gå ner för jag vill bli gravid 2013!!
Puss på er alla kämpar och glöm inte att ta hand om er och skäm bort er ibland.. För det är NI värda!! Nu har vi börjat ett nytt år med nya möjligheter
Kram
Hej Tjejer!!
Kikar in en sväng och säger HEJ!
Hoppas ni har det så bra ni kan ha det och att det kanske,kanske har blivit plus nånstans :)
Här är det som vanligt..alltså inget plus ;) men dock -4kg på vågen och några cm mindre runt midjan och det är jag såå tacksam för :) känns hur bra som helst ! Bim om en vecka men har slutat vänta på den :) nästa månad kommer vi köra igång med äl tester igen :)
KRAM!!!