Vi som försökt ett tag utan plus
Kanske har det lyckats på 18:e försöket Ciccie :) åh vad jag hoppas !!
Mina förhoppningar har gått åt skogen då jag har bruna flytningar nu tyvärr .. Så min mens kommer nog imorgon :(
Kanske har det lyckats på 18:e försöket Ciccie :) åh vad jag hoppas !!
Mina förhoppningar har gått åt skogen då jag har bruna flytningar nu tyvärr .. Så min mens kommer nog imorgon :(
Vi brukar alltid få kommentarer om det där hur länge man har varit tillsammans å så .. Vi har varit ihop i 18 år .. Men fick inte barn föräns för 6 år sen av olika anledningar .. Nu undrar alla när syskonet ska komma ? Vi är lika undrande vi ??
Lycka till tjejer !!!
Har haft bruna flytningar igår och idag , nu börjar jag känna att mensvärken blir värre så räknar med mens här snart :(
Letar efter länken som nån la ut som handlar om kost och fertilitet .. Om du ( kommer inte ihåg vem ) har möjlighet att lägga ut den igen så vore det super :)
Mensen kom lika punktligt som alltid :(
Nån av er som vet .. Om man har regelbunden mens betyder det att man oftast har äl oxå eller ??
Ciccie- kom å tänka på en sak .. Hade du börjat med bisolvon ??
Ciccie - nej det kan jag inte tänka mig att den gör . Tänkte mer på att bisolvon kanske har hjälpt till så du blivit gravid :) om så är fallet så måste jag med testa :)
Och.. Vad ?
Skit oxå :( hoppas på att du hör till dom som plussar sent ! Kram
Nellin- hoppas verkligen att ni lyckas denna gång ! Tyvärr så kan det vara efterdyningar från äl som du känner men det hoppas vi INTE!!
Bapumba- skitmens!