Vi som försökt ett tag utan plus
Nellin skrev 2012-09-26 22:01:35 följande:
Maramina: Om man ändrar kontrasten så ser man verkligen något! Jag testade det bara för att jag tyckte mig skymta ett streck. HIMLA SPÄNNANDE!Kanske 4a: Jag känner igen din frustration och otålighet. Men å andra sidan, vad gör det då? Att man är sådär menar jag... Det är ju inte konstigt. Man lägger ner hela sitt Jag i det här, månad ut och in, så nog fan är det svårt att bara inse att det inte är något där - den här månaden HELLER. Jag tycker du får älta och analysera och krångla hur mycket du vill! Och jag håller tummarna så länge din mens inte kommit.
Här har jag fått bruna flytningar mitt i allt flyttbärande och det är ju typiskt. Jävla spottings! Är bara på dag 25 i cykeln och har ju alltid MINST 30 dagars cykler. Skit! Är det så här det ska vara alltså? Jag får ingen ÄL själv, förutom någon gång ibland och när jag får det, ja då ska jag få dras med de här jävla spottingsen.
Spottingsen?
Spottingsarna?
Nån som bryr sig?
Knappast!
Hur som helst så tänker jag skita i att hoppas nu när de har dykt upp. Jag fokuserar helt på flytten istället.
Puss på er!