Vi som försökt ett tag utan plus
hallonbacken..hur går det för dig nu? Lite glömsk och minns inte riktigt...
hallonbacken..hur går det för dig nu? Lite glömsk och minns inte riktigt...
Nu har jag fått tillbaka ett fint embryo!
Hela 14/15 blev befruktade. 5 st blir till frysen.
Nu börjar en nervös väntan!
Wittra, det ät säkert ingen fara. Vi har haft sex som vanligt under behandling (inte just runt äp) och aldrig blivit avrådda. Vad kan hända? Förutom att inte ha sex efter ägglossningssprutan eller äp så har jag inte hört nått. Säkert bara slemhinnan som börjat
Blöda..hormonerna gör väl att den kan vara känslig.
Nikki06, tycker det ser väldigt positivt ut
Jag fick precis mail från Penny på Serumkliniken i Aten, min donator är redo!! Så nu har jag precis tagit en spruta Klexane, Salospir tablett (båda blodförtunnande mediciner), Cyklacur (östrogen för att bygga slemhinna) och Doxyferm (antibiotika eftersom slemhinnan i livmodern var så inflammerad innan hysto så kör de en kur till innan ET). Prednisolon (kortison) och Folsyra 5 mg tog jag redan i morse för det har jag ätit ett tag. Östrogendosen kommer höjas successivt och slemhinnan ska mätas 17/3. Äntligen är vi på gång, på riktigt.
Vet inte om ni läst min blogg men jag har legat på sjukhus i 6 dagar pga svårbehandlad migrän...Blev utskriven igår och mår fortfarande sådär, men mycket bättre. Tack o lov har de satt in lite mediciner som jag kommer kunna ta nu fram till ET iaf och en förebyggande migränmedicin som kommer fungera även vid graviditet.