• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Wittra skrev 2015-02-07 13:58:37 följande:

Tack för svar! Jo först sa dem i telefonen att man ska räkna 20 dagar framåt o på infon som de skickade hem så står det CD20. Det var bara det att jag inte visste om man skulle räkna med de här brunröda...men då vet jag. Riktig blödning alltså. 

Jag pendlar mellan att vara glad, arg och ledsen. Jag ska äta samma mediciner som sist. Bävar för Suprecur då jag avskydde det. Mådde hemskt dåligt.  Sedan i mina bittra stunder kan jag undra varför just denna gång kommer gå bättre? Så trött på min kropp....
    Fick höra av en på jobbet den där klyschan om att något par försökt jättelänge och sedan varit nära att ge upp "och då gick det..." Obestämd Jaha,,,vad fan ska jag med den informationen till? Folk har ingen aning...så jävla clueless om hur allt det här. O vad det gör med en. Vill inte prata något större om det heller på jobbet med de kollegor som vet...jag känner att jag är på väg att börja gråta. Sedan vill jag inte att någon går runt och tycker synd om mig. 

Lycka till i Aten, JZ. Det låter riktigt lovande. 

Suprecur var vidrig.. Testa Synarela istället? det var helt ok för SU att jag ville testa en annan och jag mådde inte lika dåligt av den. Synarela och Suprecur gör samma sak, enda skillnaden är att du bara behöver spraya 2 ggr dag med Synarela istället för tre som jag tror det var med Suprecur. Lycka till!
  • JZ79

Pusheen, så tråkigt att läsa det inte blev någon ET. Vet precis hur jävligt det känns att få det där samtalet Kram!!

Hallonbacken, skönt att läsa det gick bättre för er. Ni har kämpat mot mycket och det var på tiden ni fick bra utdelning! Håller tummar för plus och en massa blastocyster till frysen

• JZ79
    hallonbacken, förstår att du önskade fler till frysen..det betyder ju inte att du inte är tacksam för de ni fick Hjärta Fantastiskt ändå att ni nu har 4 blastos i frysen, de håller ju superkvalité eftersom det klarade sig så långt. Ruva lugnt nu!! De 4 eskimåerna får frysa tills det är dags för syskonförsök Kram!!

Dakine, hoppas pergo gör susen!!

Jenso, snart åker vi... Synd att vi inte är där samtidigt. Fast det kanske vi är när det är dags för själva insättning SoligCool En alkoholfri drink Skål i skuggan nånstans i Aten vore gött framåt vår/sommar. Kram
  • JZ79

Wittra, Jag tror inte det påverkar så mycket..men omöjligt att säga. Försök att hitta ett sätt att hantera allt..för det skadar inte att försöka tänka posiivt. Svårt..jag vet, men mitt i behandling är det nog bra för er båda att hoppas och tro det ska fungera. Pratat medPsykologen på su än? Hon är guld värd Och kan hjälpa Dig. När sätter du ingång med mediciner? kram!!

• JZ79
    hallonbacken skrev 2015-02-22 23:46:59 följande:

Det blev nog inget denna gången tyvärr. Började blöda på kvällen rd10 och idag på rd13 börjar det bli mindre. Fortsätter dock med lutinus tills de är slut och tar ett grav.test på onsdag och sedan ringer jag rmc.

När det började blöda kändes det verkligen som det var kört även om jag vet att många blöder i början. Den kvällen var mest bara tårar men nu är det framåt som gäller. Vi vill köra igång igen och sätta in ett fryst embryo vid nästa äl så hoppas inte kliniken har policy om att det måste gå en cykel emellan...

Fan också Kram och en massa pepp till dig!!
  • JZ79
    hallonbacken skrev 2015-02-22 23:46:59 följande:

Det blev nog inget denna gången tyvärr. Började blöda på kvällen rd10 och idag på rd13 börjar det bli mindre. Fortsätter dock med lutinus tills de är slut och tar ett grav.test på onsdag och sedan ringer jag rmc.

När det började blöda kändes det verkligen som det var kört även om jag vet att många blöder i början. Den kvällen var mest bara tårar men nu är det framåt som gäller. Vi vill köra igång igen och sätta in ett fryst embryo vid nästa äl så hoppas inte kliniken har policy om att det måste gå en cykel emellan...

Fan också Kram och en massa pepp till dig!!
  • JZ79
    hallonbacken skrev 2015-02-23 10:34:34 följande:

Ja, typiskt dumt att det inte funkade. Men vi har 4 fina i frysen så någon gång ska det väl gå.

Hur är det med dig JZ? Visst skulle ni ner tillAten snart?

Skönt att ni har i frysen!
    Vi åker nästa vecka Känns spännande och lite läskigt. Kollade väderprognos häromdagen, 15 grader och lite sol kan vi leva med SoligCool  I övrigt mår jag rätt kasst. Mycket värk och inflammationer. Fått kortisonsprutor igen och väntar/hoppas nu att de ger effekt. Inom en vecka borde jag må bättre om det funkar även denna gång.
    Kram på dig!!
  • JZ79
    Dakine, nej hoppet är inte ute. Testa inte mer..vänta till fredag, minst. Håller tummarna!! Visst har du tagit Pergotime? Fick du ÄL-spruta? En del verkar få det efter att ha gjort vul och sett äggblåsor.. Är inte så insatt, har inte själv använt Pergo men jag har ju snappat upp ett å annat eftersom jag försökt få barn i flera år nu.

Hallonbacken, vad sa kliniken idag? Hoppas ni får köra direkt.

Gweny, när skulle ni sätta igång igen?

Wittra, är du här? Visst har du startat behandlingen? Lycka till!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus