Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Adnil, åh va roligt!! Grattis! Kram
BIM-lista Maj 2/5: Nellin, försök 13, första barnet 1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet 7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet 10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 11/5: Inelg, Försök 6, andra barnet 12/5 mamma0702, försök 8, andra barnet 14/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet 18/5 JZ79, försök 11, första barnet 20-21/5 Hoppas 2012, försök 9, första barnet 22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet 28/5 Kravmärkt, försök 1 efter avbrytande, andra barnet Varsågod att ändra för er som plussat!
Nämen! Ett till plus i tråden denna vecka! Grattis Adnil! Jag blir så himla glad för din skull!
Tänk hörrni, om detta är månaden då det tar fart i tråden. Nu hoppas vi på fler plus för er andra!
Nästan så jag blir sugen på att försöka själv denna månad nu när de här vändningarna kommer, men jag ska nog trots allt låta bli, för den psykiska hälsans skull.
Men jag håller stenhårt tummarna för att Adnils och Inelgs plus stannar kvar, och att fler dyker upp inom kort!
Heja heja heja!
Vilken bra start på våren/sommaren!
TJEEJJJJEEEERRRRRRR.. Dagens test !!! BIM -1. Ingen mens i sikte!
Har just vaknat! Ska man våga sig på ett Digitalt ännu? eller bara slöseri på pengar? Jag har ett digitalt hemma..