Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Jag ser också ett streck Inelg! GRATTIS!
Inelg: testa imorgon bitti igen :) På min dator ser jag tyvärr inte (har kanske ingen bra dator eftersom andra ser).
Själv blir jag snart knäpp. I lördags någon gång slutade mitt MF blöda, men nu idag har det kommit lite brunblandat blod igen. Vad händer?! Ringde gynmottagningen och de sa att jag skulle AVVAKTA. Det kunde kanske vara att mensen redan kommit igång sa BM på gyn som jag fick prata med. Men läkaren sa ju att det skulle ta en månad. Inte kan väl mensen börja redan, eller? Vet inte vad jag ska tro, En infektion borde ju medföra feber och att jag mår dåligt, så det borde det ju iaf inte vara. Sen skulle man vänta en blödningsfri vecka innan man fick ha sex, och när ska jag räkna det ifrån då? ?????????
Tog ÄL test idag (dag 11) och fick jättesvagt streck, så antar att det fortfarande dröjer några dagar. Ska testa veckan ut nu för att försöka få någon klarhet i när ÄL inträffar, eftersom läkaren nu säger att jag har fungerande ÄL! Vi myser på och Hoppas på att pricka rätt! :)
Håller tummarna för dig Inelg! :)
Kram på er
BIM-lista
Maj
2/5: Nellin, försök 13, första barnet
1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet
7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet
10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet
11/5: Inelg, Försök 6, andra barnet
12/5 mamma0702, försök 8, andra barnet
14/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet
18/5 JZ79, försök 11, första barnet
20-21/5 Hoppas 2012, försök 9, första barnet
22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet
28/5 Kravmärkt, försök 1 efter avbrytande, andra barnet
Tog bort mig själv. Lägger till mig sen igen när jag har haft äl för då vet jag när jag har BIM.