Vi som försökt ett tag utan plus
Alltså Nellin, håller tummarna! Förstår att du drömmer dig bort för du har så många symtom...
Alltså Nellin, håller tummarna! Förstår att du drömmer dig bort för du har så många symtom...
Ja, och jag menade inte heller exakt ett år. Ville bara markera att två månader inte var en lång tid så att den nya tjejen inte skulle bli orolig. Givetvis är alla välkomna men jag tycker också att det blir knas när de flesta här inne har försökt i 7 månader eller mer och någon vill komma hit som försökt i två. Och så finns det dem som försökt i 10 år som tycker att vi är löjliga.
Menade inte att trampa någon på tårna, det tror jag ingen här menar!
Hm, som jag har uppfattat det spelar det ingen roll var man tar tempen för att upptäcka ÄL, bara man är konsekvent och tar på samma ställe. I andra fall när man vill ha en helt korrekt temperatur så är en rektaltermometer det bästa, men andra termometrar fungerar alldeles utmärkt om man inte vill ha en exakt temperatur.
Ha det härligt Nellin!
JZ79, fick du till det med mannen i morse?
Då väntar det ett besök för er då BaPumba, vad bra!
Här har mensen fortfarande inte kommit så nu börjar jag undra var den är. Tror absolut inte att jag är gravid men ska bara ta ett test imorgon för att utesluta det. Den är nog bara lite blyg och sen den här månaden. Har er mens hoppat över en månad helt någon gång? Det har aldrig hänt mig förut...