• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Läser allt men skriver inte så mycket.

Är helt galet förundrad, har äl-känningar för första gången på 3 år. Dr imorrn för vul så får man besked om det verkligen är äl.
    Bim 3 sep, alt puregonsprutstart. Nu händer det äntligen grejer!

• 72dagar

Två döttrar, det enda jag gjort annorlunda är att inte börja med provera efter 6 v. Äl blir ca dag 62 så innan har jag redan gett upp då. Jag började inte med provera nu eftersom det var ivf besök bokat.

Jz, japp andra trippelkuren pergo, sjätte kuren totalt.

Frida, mycket spännande!

• 72dagar

Solrosen, jag har inte känt något alls

Två döttrar, min vanliga cykel är på 72 dgr så förmodligen funkade pergon inte alls utan kroppen kör i sitt vanliga tempo. Det som folk säger dock är att med så långa cykler har man troligen inte äl eller annars en "dålig" äl, vad det nu är. Känns lite bittert dock att om vi väntat 2 mån på äl efter varje pergokur så hade vi kanske haft iaf 5 chanser under detta år. Men men inte nån mening med att tänka på i efterhand. Ska dock tänka på det nästa runda (vi vill ha 4 barn)

• 72dagar

Allt gick bra hos dr, var där ca 5 min. Vul, beräknat äggsläpp ikväll!! Tar ny kontakt efter bim när vi vet hur det gått. Dock lite oklart huruvida det blir beh eller ej sen. Har jag egen äl behövs det inte. Men trist att vänta 60 dgr för att kolla om jag får äl å sen ta provera tio dgr annars å sen beh. Tiden rinner iväg. Men hoppas att detta är ett guldägg! Hem å ladda ;)

• 72dagar

Två döttrar, har kört bdr + rr + trippeldos pergo men inte ens den kombon funkade.

Tack för all peppning, hörrni! Underbart att kunna skriva av sig till er!

• 72dagar

Sååå spännande!! Låt alla spökstreck hålla sig borta så det blir ett fint riktigt streck!

• 72dagar

Nellin, har följt diskussionerna under dagen. Håller alla tummar och tår att du är gravid.

Sitter här å inbillar mig att min träningsvärk är grav symptom haha typ äl+1 :)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus