• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Beklagar JZ!! Så orättvist!

• 72dagar

Bapumba, Beklagar med din kusin!
    Underbart med återbudstid!

Jag kan inte hålla mig härifrån.
    :)

• 72dagar

Är i v 22 nu. Mår väldigt bra. Känner tydliga sparkar och har varit på RUL som gick bra.
    Stamrenoverar hemma så har bott hos min mamma i snart åtta veckor.

• 72dagar

Jayt, om du orkar så försök skriva ett brev till csn. Skriv om att du blivit så deppig av att försöka skaffa barn och att detta gått ut över studierna men att du nu tagit dig upp ur deppigheten och bestämt att ge allt. (Eller något liknande).
    När jag satt i samma sits med en kurs för lite så gjorde jag så och fick bidrag ändå. Hade en del personliga problem just då.
    Man kan ha tur. Vill inte lägga på dig ännu mer besvär men om du orkar så kan det vara värt ett försök.

• 72dagar

Är inne och läser ibland. Håller alla tummar för ett bra 2014 och plus i tråden!

Börjar ladda upp mentalt redan nu för nästa ivf. Drar troligen igång början 2015 så är långt kvar men det kräver lite bearbetning i mitt huvud.

• 72dagar

Jz, ja allt är fint. Bröllop på gång i år :) lillskruttan växer.

Hoppas att din fot blir bra snart så du kan komma tillbaka till jobbet och sedan fokusera på äd!

• 72dagar

Jodå det är bra med mig. Dottern är nästan åtta månader. Det har gått fort. Ska börja jobba igen i augusti. Börjar så smått ladda mentalt för nästa ivf. Blir att sätta in vårt sista frysta gissar jag.

Är så glad att det går framåt för er! Kram!

• 72dagar

Hej igen. Var ett tag sen jag var här.
    Dottern är nu ett år och vi vill försöka skaffa en tredje.
    Har beställt tid hos dr för äggtinings-ivf. Ett ägg har vi i frysen.

Solrosen och jz, hej på er.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus