Nellin skrev 2012-09-19 12:14:05 följande:
Hej på er!
Oj oj vad ni skriver! :) Jag håller alltid tummarna när jag loggar in att någon ska ha fått plus, och snart börjar det sannerligen bli dags för det. :)
Bara för att vi inte alls försökt denna månad så misstänker jag att jag fått ÄL. Så typiskt, jag som aldrig får det. Jag vet ju såklart inte, men jag har haft molvärk igår och lite i förrgår på vänster sida, och fått väldigt ont i brösten. Jag känner mig helt enkelt annorlunda i kroppen. Förra cykeln blev ju 37 dagar, så jag har ju tappat bort mig helt i räkningen på den här cykeln, och vi har som sagt lagt allt på hyllan just nu, så det känns lite typiskt.
Hur som helst, om två timmar ska vi till fertilitetskliniken för första gången. Jag är ASNERVÖS! Usch vad läskigt, men så spännande! Vi har inte fått någon info alls om vad som ska göras. Jag misstänker att de inte ska ta några prover idag, eftersom de inte vet var i cykeln jag är. Mannen har inte heller fått nån info om att han ska lämna prov. Så jag misstänker att det bara är en intervju typ. Ändå läskigt! :)
Tänker på er sötnosar!
Kram kram!
Lycka till idag! Har ni tagit paus för att ni vill det eller för att ni måste? Annars är det ju bara att köra på om ni känner för det. kram