Kravmärkt skrev 2012-01-09 20:19:37 följande:
Jag äter Mitt val Kvinna, mest för att jag blev ordinerad det under graviditeten med sonen. Och så äter jag Bisolvon. Och ett annat piller. Så sammantaget 4 tabletter dagligen vilket får mej att känna mej som en gammal tant som borde ha dosett
Stegring på ältestet och trådiga flytningar har kommit så nu är jag peppad igen!
Tänk att jag är det trots försök nummer 9..
Hur har ni andra det?
Äter oxå ngn vitamin med extra folsyra i (kommer ej ihåg vad den heter, en burk från apoteket med rosa lock). Denna omgång testade jag bisolvon - kände mig lite småknäpp när jag åt hostmedicin utan anledning. Min man tyckte nog att jag var det oxå. Men man kan ju testa. Funkar det så är det ju jättebra o funkar det inte så är ju ingen skada skedd.
Här börjar jag få ont i halsen och långt nere i magen. Detta känns som träningsvärk och det reagerade som träningsvärk oxå, det gjorde ondare när jag gjorde ett par situps. Kanske är halsontet (bacillerna) som förstärker ev träningsvärk? Dock vet jag att jag vid min första graviditet inte kunde göra sneda situps utan att det kändes obehagligt, redan innan jag plussade kände jag av detta. Så nu hoppas jag alldeles för mkt igen. Men det har säkert ngt att göra med det påbörjade halsontet i samband med vanlig träningsvärk. Ett tag kvar till BIM (11dar).
Fru2011: tyvärr känner jag inte igen att ha ont i benet.