• Ciccie86

Vi som försökt ett tag utan plus

Förstår vad du menar Nellin.. Jag testade ej med stickor denna månad, vet inte exakt när/om jag hade ÄL. Eftersom sambon var sjuk så fick vi inte till det mer än två gånger mellan dag 10-16.. Så inga förhoppningar denna månad. BIM-8 idag, ÄL+6-7 kanske.. Har ingen koll.. BIM ska vara den 21 juni, så nästa torsdag. Så nu väntar jag bara in Mensen, sen semestern :) Är ledig från 30/6-12/8 :) Woho! Mys tider blir det då! Kram på er

• Ciccie86

Så härligt med plus i tråden :) Tre stycken hittills :) BIM-7 idag och jag fick några konstiga "hugg" i livmodern/äggstockarna.. Men det gick snabbt över, så det kan inte vara mensen som är 7 dagar tidig.. Hm.. Får se om det händer igen helt enkelt.. Kram

• Ciccie86

Nellin - 15e försöket för oss nu!! Nu ska det gå!!
    Hoppas - grattis!! Klart du får stanna :))

Krma

• Ciccie86

Nellin - Jag har BIM den 21 juni (om 6 dagar).. Men känner inget annorlunda alls, så mensvärken borde börja snart.
    En liten flicka på jobbet klappade mig på magen idag och frågade om det bodde en bebis därinne, för det hoppas hon! Söta lilla tjej! Kram

• Ciccie86

BIM-5 idag och jag börjar få mens känningar. Tusan :( Tror mensen kommer igång snart :/ Börjar bli väldigt van vid detta laget. Kram på er

• Ciccie86

Jag tog inga preparat denna månad, glömde ta RR när mensen började, trots att jag hade det hemma.. Var nog för att mensen var tidig... Jag har inte testat med ÄL tester heller, då min sambo var sjuk och jag inte ville stressa mig själv genom att veta när ÄL var. Vi ficl bara till det två gånger, så har inga förhoppningar.
    Blir RR nästa månad helt klart.

Hoppas verkligen du lyckats denna månad Nellin!! :)
    Kram

• Ciccie86

Kanske 4a - hoppas på ett falskt alarm gumman!! Det behöver inte vara någon fara :) Bamsekram till dig

• Ciccie86

Här känns det som att mensen är på ingång.. Molvärk, illmående och ont i ryggen.. Tydliga tecken på att Mensen är på g :/ Massa flytningar också.. Dag 25 i cykeln idag, har BIM på torsdag (dag 28), men jag har alltifrån 26-30 dagars cykler, så den kan lika gärna komma imorgon :/ Aja, ibland känns det extra tungt.. Ser gravid magar överallt och min längtan bara växer :(

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus