Vi som försökt ett tag utan plus
Men GRATTIS Maramina! Vad härligt med ett jobberbjudande!
Men GRATTIS Maramina! Vad härligt med ett jobberbjudande!
BaPumba hur är det? Tänker på dig!
BaPumba, härligt att besöket gick bra. Det är ju inte alls långt kvar dit! :) Javisst är det lyxigt att frysta embryon ingår i första försöket! Jag tror det är så nästan överallt och det är himla bra.
Försöker - Jag är så glad för er skull! Vad skönt att ni valt rätt och att ni får må bra med varandra och i livet! Kram!
Hej på er flickor!
Jag vill bara smyga in och skriva att jag tänker på er. Ofta! Jag hejar på och pratar om er med min sambo då och då. "Nu hoppas vi att någon mer tös i gruppen får ett plus snart", säger jag. "Ja verkligen..." fortsätter han.
Och mitt i all barnlängtan, sexplanering och (för vissa) brist på sexlust så hoppas jag ändå att ni får njuta lite av sommaren, med goda drinkar och väldoftande blommor. Jag håller en tumme för varenda en av er och jag TROR på den här sommaren. Jag tror att den kommer föra flera goda nyheter med sig.
Puss och kram på er!
Jag gratulerar dig här också Em me! Härligt med en frisk liten krabat! :)
Och tack Lillnosen för en trevlig date! :) Tänk att det kan kännas så naturligt att sitta med någon man aldrig tidigare träffat och diskutera slidsekret och frånvarande sexlust samtidigt som man mumsar i sig en gräddig brownie på en uteservering. Det är ju inte alltid det första man brukar prata om med "främlingar", hahahaha. Jag gillar't!
Hej på er!
Kikar bara in för att skicka kramar och pussar till er. Jag hänger ju inte här så mycket, men kikar allt in och läser ibland. Jag tänker desto mer på er och håller tummarna varje dag för var och en av er.
Kämpa på flickor, och glöm inte njuta av sommaren!
Hej flickor!
Jag vill bara kika in med en kram och ett "jag tänker på er". Ni kämparnas hjältinnor!
Kärlek till er!