Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Attfångaenfjäril: Vem har du blivit spådd av? Bara lite nyfiken :)
Radioactive: Någon mens i sikte?
Hej brudar!
Idag fick jag veta att en nära vän till mig är gravid. Hon har en son på 1.5 år och för lite mer än en månad sedan bestämde sig hon och hennes man för att försöka få ett syskon till den lille gullungen. SWISH så var hon med barn, på en gång! :) Visst känner jag mig lite smått avis, men jag är så glad för hennes skull och det gav mig verkligen en positiv känsla. Det är många här på FL som plussat på sistone och nu hon, och därför vill jag skicka in en massa positiva tankar till er här nu. 2012 är bebisåret för oss!
Så nu går jag här och önskar att jag ska få dela graviditetstiden tillsammans med henne, med en lite krabat i min mage också. :)
HEJA HEJA HEJA NU ALLIHOPA!
Positiva tankar, avslappnade axlar och mycket kärlek i sänghalmen!
Kram
Härligt kaylie! :D
Brukar ni känna av er ÄL? Hade lite likt mensvärk igår, men ÄL är beräknad på lördag
Jag har egentligen alltid haft oregelbunden M men den senaste tid har den varit hyfsad gämn... men äl har jag ju faktist aldrig varit 100 på...
Har myst på sen i måndags ändå för att vara på säkra sidan
Fråga tjejer, om man har sex och killen då såklart kommer :) är nästa sats typ några timmar senare useless eller funkar de också?