Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Ja Kaylie det där är negativt. Försök ta test två ggr/dag. Typ mitt på dagen och kväll, man ska (av någon anledning jag inte vet) undvika att testa med morgonurin. Du kommer märka när stegringen börjar för då blir teststrecket markant starkare
Aspartam: Okej, då ska jag göra så. :) Och när stegringen väl BÖRJAR så vet jag att inom kommande dygn så är det dags?
Tack!
Åh vad tiden går våldsamt långsamt. Idag har jag huggande ont staxt ovanför ena ljumsken. Har dock haft det en gång tidigare vad jag minns.
Godmorgon tjejer,
Behöver er hjälp, brukar få positivt ÄL utslag ca dag 19 i cykeln, men nu i 2 dagar har jag haft väldigt ont i nedre magen och vid äggstockarna. Har tom känts som jag har knuta som jag varit nervös för...
Nu imorse tog jag detta ÄL test och det är, enligt mig, mkt starkare än det från igår och jag är endast på dag 12. Jag vet att testet inte är positivt ännu men om man ser skillnaden sen igår är den ju markant....känns bara för tidigt.
Åh! Är gärna med i den här tråden om jag får :) Försök 5 efter två MF (v5+10) och två jäkla menser därefter... Har inte fått nån riktig ÄL-stegring sedan senaste MF så jag hoppas att det blir en riktig Äl denna gång..
BIM Januari 2012
1
2
3
4: Radioactive
5
6
7: Love life 12
8
9: April2010
10
11
12
13
14: attfångaenfjäril
14: kribb (6e försöket, första barnet)
15
16
17
18
19
20: mave44 (7:e försöket, andra barnet)
21: EmmaG (5e försöket- 2a barnet 09a)
22
23: Aspartam (9:e försöket, andra barnet)
24: Kaylie (12:e försöket, första barnet)
24: Deecember (5:e försöket, första barnet)
25: Maramina
26: Fru 2011 (tredje försöket, första barnet),
26: cindy03
27
28
29
30: kristin10 (femte försöket, första barnet)
31
Fru 2011- fortsätt testa och se om det fortsätter att stegra. Och ligg för säkerhetsskull ikväll om det går. Vet inte om det brukar svaja men äl-testen kan ju reagera på andra hormoner också. Men det kan kanske vara på g tidigare den här månaden.
Kaylie- min stegring brukar ta en dag sen avstannar det igen. Så troligt är att äl är på g inom 12-36 h ung när testet är som starkast