Nellin skrev 2012-05-15 22:52:49 följande:
Hoppas: Shit vad spännande! Jag kan inte se något på bilden, men det är ju så himla tidigt ännu så jag ser fram emot en bild i morgon. Jag håller verkligen tummarna!
Hörrni tjejer, jag har en lite fråga. Den är väldigt rakt på sak, väldigt intim men å andra sidan, var ska jag ställa den om inte här? Jag kom nämligen att tänka förut... De gånger jag och min sambo har sex precis innan vi lägger oss, så somnar jag efteråt och reser mig inte förrän på morgonen efter (vilket ju borde vara bra). Men ibland har vi ju sex tidigare på dagen, och då försöker jag att ligga kvar i alla fall minst en kvart, ibland mer ibland mindre. När jag väl reser på mig så blir det ju oundvikligen så att allt liksom rinner ur. Jag brukar sätta mig på toa och låta det rinna ut, för annars hamnar det ju i trosorna.
Shit vilken lång förklaring. Nu kommer i alla fall min poäng:
Trots att satsen rinner ur så fort man reser sig, tror ni ändå att några simmare har hunnit upp? Eller hur blir det för er när ni reser er och börjar gå omkring efteråt? Blir hela försöker liksom förstört när allt rinner ut? Kan man resa på sig och fortsätta med dagen och ändå ha en chans att de där små rackarna kämpar sig upp?
Jag tror att jag gjorde mig själv förvirrad genom att skriva frågorna, så jag förstår om ni inte riktigt hajjar.
Nellin har har funderat på samma sak, men jag tror att en hel del åker in.. sedan åker de flesta ut..
Något som vi provat nu den sista omgången när et tog sig var att jag "kom" alltid innan sedan k`KOM han. Det som är grejjen med det är att;
-När du kommer så öppnar sig livmodertappen och håller sig öppen i ca 30 minuter innan den sluts igen.
ALLTSÅ: När han sen kommer så är din livmodertapp HELT vidöppen och välkomnande så att fler kommer in alltså ökas chanserna Marginellt
Jag har legat kvar i ca 15minuter -20min efteråt.. Jag har till och med "varning" haft kvar pappret och tyckt in det en liten aning för att de inte ska rinna ut igen Hehe