Jenso skrev 2013-05-11 11:02:53 följande:
Thotis: Hoppas pa plus
Ciccie: Vad duktig du har varit med traning etc, kanns ryggen battre nu?
Skont att manga kanner sig positiva och jag vet inte hur ni kanner man jag kanner att akupunkturen hjalper till med postiv energi i kroppen. Jag tycker ocksa att det ar skont att prata med nan som har en annan infallsvinkel till fertilitet an vad "vanliga" lakare har.
Där satte du spiken i kistan Jenso, eller vad det nu heter, höhöhö. Jag tror det är just
det som är det bästa med akupunkturen:
akupunktören. Nu har man ju gjort samma saker i flera år, med ultraljud, hormoner och vita rockar i gula fula rum. Samma samma och allt ska förklaras med medicinskt snack på nåt urminnes latin som ingen begriper, och ändå händer ingenting. Akupunktören gå andra vägar -
nya vägar - och vill behandla
inifrån. Från själen och ut. Det är så himla uppfriskande och skänker mycket ny energi, bara det. Sen gör nålarna sitt till såklart, men det börjar nog i själva den mentala inställningen till alltihop.
Det finns inga medicinska fel, men man använder ändå en massa hemska mediciner - som ändå inte gör ett dugg nytta, förutom att fucka upp humöret fullständigt. Så varför inte testa andra metoder.
Skönt att du skrev det - för det förklarade verkligen så bra. En annan infallsvinkel helt enkelt. Det behövs nog efter så lång tid.