• Söndermarken

Vi som försökt ett tag utan plus

Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite

Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79

Välkomna Rebster & barreliten Glad

Stinen, tack för att du delar med dig av din historia..

Hoppas, krya på dig!

Söndermarken, hoppas det är er tur nu!! Håller tummarna för dig Solig

adnil, många plussar flera dagar efter bim, håller tummarna för dig också! Skrattande

Här är det segt efter älvecka.... Obestämd bim 24/3

• Rebster

Tack så mycket JZ79!
    Snart är det ägglossning här och jag har faktiskt beställt hem ägglossningstester. Jag blev så trött på att bara se negativa gravtest så nu testar jag med ägglossningstest så att man får se två streck någon gång i livet Glad

• JZ79
    Rebster skrev 2012-03-15 17:12:35 följande:
    Tack så mycket JZ79!
    Snart är det ägglossning här och jag har faktiskt beställt hem ägglossningstester. Jag blev så trött på att bara se negativa gravtest så nu testar jag med ägglossningstest så att man får se två streck någon gång i livet Glad
    Lycka till med testandet och sexandet Flört
  • Söndermarken

Fick ett par finnar i förrgår och grät tom en skvätt igår så mensen borde komma idag eller i morgon.

JZ hur går det för dig?

• Vårväntanochlängtan

Nu är mensen slut här så nu startar försök nr 8. Jag hade ju missat att man skulle börja äta BDG från mensens första dag så det får bli ett "naturellt" försök denna gången också. Ska försöka att inte fokusera förmycket den här gången.
    Också försöka träna, äta & sova ordentligt & ha sex förstås ;) 

• Nellin

Söndermarken: Jag hyser hopp för dig ända tills mensen dyker upp! Heja heja!

Hoppas: Det är ju väldigt tidigt fortfarande så ett minus betyder ju ingenting!

Vårväntan: Du kan ju börja äta BDG nu också, det skadar inte. Men á la naturelle funkar ju också såklart! :) 

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus