Vi som försökt ett tag utan plus
Upp med hakan sötaste du. I sommar jäklar så ska det bli barn varvat med några glas vin!!!!! Varannan vin varannan spermier!!!
Utredning startar 18 juni!!
Vi har fått tid till kvinnokliniken då för vårt första besök och det känns spännande och skönt. Bra att det inte var så långa väntetider, även om vi måste åka till Strömstads sjukhus för detta besök...men det är inte så långt från Ua. Hade nog varit mkt längre väntetider om vi endast ville gå till närmaste sjukhus..
Ha en bra dag tjejer!!
Go´kväll tjejer!
Idag kom min skriftliga kallelse för besöket på gyn. Där står det att jag ska träffa en läkare?! Har ju pratat med gyn 2 ggr nu och den första sköterskan jag pratade med beskrev hur det gick till vid första besöket och att det då var en sjuksköterska vi skulle träffa.
På min kallelse står det nu läkare och hans namn (har aldrig haft en manlig gynekolog förut..men jaja..det får väl gå) Frågade sköterskan jag pratade med igår om det skulle göras gyn undersökning och det skulle det sa hon. Den första jag pratade med arbetar på Uddevalla sjukhus, men nu blev jag kallad till Strömstads sjukhus, kanske besöken ser lite olika ut?
Ni som gjort utredning, vem träffade ni vid första besöket som er partner var med på? sjuksköterska eller läkare?
72dagar, spolning (kontraströngten) brukar göras i samband med utredning, ifall det är stopp i nån äggledare tror jag...Tyvärr kan jag inte svara på några frågor om pergo då jag inte har nån erfarenhet av det..
BaPumba, hade du mannen med dig när du gjorde spolning?
Fru Zäll, när gravtestade du senast då? Välkommen förresten
Försöker: ledsen att du fick rosa på pappret :/ kram!!
Hoppas: va skönt att maken lämnat prov nu, håller tummarna för er! Min man är nog lite nervös över att först prestera i en burk när han måste å sen nervös över resultatet..
...glömde..
Grattis till er som ska gifta sig!!! Jag gifte mig för ca 1 månad sen å det var alldeles underbart :)