Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Tack!!
Grattis till er som har plussat :)
Vi väntar på ägglossning i det här hemmet, har laddat upp med stickor och ett bättre humör. Känner att det börjar tära på en nu. Försöker göra annat så man inte fastnar i tankarna, baka är ett bra allternativ. Men nu är frysen full med kakor, rutor och annat sött och sliskigt.
Så nu då? ^^
Ja som vanligt har jag börjat få menssymptom som oxå kan tolkas som gravsymptom så klart :) ont i tuttarna. Så tänker jag att det brukar jag ju ha och sen får jag för mig att det är annorlunda den här gången , precis som vanligt alltså :)
Bim-5 idag och testade minus, ingen förvåning direkt
BIM -5 och PMS från helvetet. Ett synnerligen trist tecken på att mensen är på G. Känns dubbeldeppigt... :(
Skickar lite lycka till önskningar till er. För oss tog det 10 jobbiga månader innan vi fick plus och det med lite hjälp av apiforce som gjorde mina ägg lite mognare. Ägglossningen blev väldigt sen typ på dag 24 men då fick mina ägg lite längre chans att mogna. Innan hade jag provat bidrottninggele och rosenroot som inte funkade.
Lycka till nu!!
Aaster: Gulle du! Ta nån månad och bara strunta i det om du känner sådär. Om ni ändå ska få utredning, som i sig nog är krävande, så passa på nu innan att släppa allt vad fertilitet heter. Var bara människa och ta vara på allt det andra i livet som gör dig glad. Sen kan du ta nya tag när du vilat upp dig lite.
Jag lovar, det är värt det.