Hej sjöglimt. Jag känner ingen mig så mycket i det du skriver (kunde lika gärna varit jag som skrev). För ca en vecka sedan fick jag precis samma känsla, att symptomen var borta och fostret dött. Jag har också googlat och läst här på FL för mycket och min man måste säga åt mig flera gånger per dag att jag ska sluta oroa mig. Hur som helst så har jag nu fått tillbaka lite symptom (lite illamående och stora bröst), men är naturligtvis fotfarande orolig. Jag är i vecka 11+6 idag och har UL på onsdag så just nu är allt bara en lång väntan till dess. Vilken vecka är du i?
Jag vet inte vad jag ska säga för att lugna mer än att du är inte ensam om att känna om du gör och jag har läst väldigt mycket om att det är vanligt att symptomen försvinner ibland (ibland pratar man om spökveckor). Men om du är väldigt orolig så tycker jag absolut att du ska försöka få ett ultraljud, även fast jag inte tror att det är någon fara!!
Jag vet att hur svårt det är, men försök att fokusera på att de flesta graviditeter faktiskt går bra, och att det inte är helt ovanligt att symptomen avtar lite när kroppen hunnit vänja sig vid att vara gravid.
Kramar