• Sweetii

Kommer man förbli den misslyckade människan som inte kan få barn?! eller finns de hopp!!

har du och din man testat er `? för oftast beror det inte på kvinnan. Testa hans spermier så det är levande och inte döda också..
    Jag har själv haft 3 missfall och en avbruten graviditet, och längtar så himla mycket efter en bebis!

Lycka till och massa kramar

• Sweetii

okej, ja för blir du gravid och får missfall kan de ju bero på naturens gång, äggen eller spermierna.. väl? Du bör kolla upp det där!

lycka till

• Sweetii
    http://www.testlagret.se/product_info.php?cPath=25&products_id=61&osCsid=u9ubs1b4rarq2mtopclrhgeo87

vill inte läkarna kolla upp de, prova själva!
    Jag vet ju att jag ska få börja på en kur med pregotime snart, men plussade i dag, Så jag väntar ivrigt själv.. Har haft 3 missfall som sagt och läkarna ville ge mig pregotime, men vet inte om de behövs när jag fick ett plus idag..

Imunförsvaret tar ju endast bort foster som ej är friska tror jag, men har hört det iaf.

Lycka till nu och skriv gärna hur det gick!
  • Sweetii

lycka till nu iaf, så hoppas jag att de löser sig, livet är inte alltid rättvis! :(

Svar på tråden Kommer man förbli den misslyckade människan som inte kan få barn?! eller finns de hopp!!