Inlägg från: Knasjojjobus |Visa alla inlägg
  • Knasjojjobus

väntan...

Jag håller alla tummar jag har för att ni ska lyckas! det är olidligt att bara gå och vänta och vänta månad efter månad och inte få något plus! vår lille plutt kom till världen i måndags =) är helt overkligt efter allt kämpande!

• Knasjojjobus
    LenaP83 skrev 2011-12-04 13:58:14 följande:
    åååh va kul o höra!!! ett stoooort stooort grattis!
    hur lyckades ni? hehe
    tack tack =) jag var i samma sits som du.. pergotime var slut! Jag hade ätit 2 månader och skulle hämta ut för den 3e men det gick inte få tag i. Kändes inte så kul direkt.. men medicinen måste suttit kvar lite i kroppen för dag 20 (ganska så sent i cykeln..) kände jag att jag hade ägglossning! trodde att det var för tidig mens först..  så fram med stickan och kolla och javiss! trodde knappt det var sant! så sen var det bara till att ropa på maken =) hihi
  • Knasjojjobus
    LenaP83 skrev 2011-12-05 20:41:16 följande:
    Tack för peppningen håller verkligen alla tummar nu! Håller er underrättade! O stort grattis till bulle nr 2 i ugnen
    ja det måste du göra så vi får se hur det går för er! =)
  • Knasjojjobus
    LenaP83 skrev 2011-12-06 08:04:18 följande:
    Jag e på dag 19 idag. Haft ont tull o från dom senaste dagarna.. Har haft konstiga hugg o ilande verk som jag aldrig känt förut.. Blidprov på Mån.. Så får man se om man ägglossat
    "håller tummarna"
  • Knasjojjobus

jag förväntade mig alltid att mensen skulle komma.. slutade hoppas på att det skulle bli bebis. Jobbigt att bli besviken varje gång. Hoppas verkligen att din mens inte kommer! =)

• Knasjojjobus

konstigt.. jag håller tummarna för att det är en liten där inne men att det inte var tillräckligt med det där hormonet för att det skulle bli plus =) ja tror jag plussade så sent pga att min ägglossning var så sen.. har jag fått för mig. Hoppas det är samma för dig =)

• Knasjojjobus

fy vad tråkigt =( lider med dig! vet precis hur det känns.. usch Inte helt lätt att ta nya tag efter varje gång det misslyckas

Svar på tråden väntan...