väntan...
Jag håller alla tummar jag har för att ni ska lyckas! det är olidligt att bara gå och vänta och vänta månad efter månad och inte få något plus! vår lille plutt kom till världen i måndags =) är helt overkligt efter allt kämpande!
Jag håller alla tummar jag har för att ni ska lyckas! det är olidligt att bara gå och vänta och vänta månad efter månad och inte få något plus! vår lille plutt kom till världen i måndags =) är helt overkligt efter allt kämpande!
jag förväntade mig alltid att mensen skulle komma.. slutade hoppas på att det skulle bli bebis. Jobbigt att bli besviken varje gång. Hoppas verkligen att din mens inte kommer! =)
hoppas hoppas =)
vart så sen innan? jag plussade inte förräns jag var runt v.5-6 typ..
konstigt.. jag håller tummarna för att det är en liten där inne men att det inte var tillräckligt med det där hormonet för att det skulle bli plus =) ja tror jag plussade så sent pga att min ägglossning var så sen.. har jag fått för mig. Hoppas det är samma för dig =)
fy vad tråkigt =( lider med dig! vet precis hur det känns.. usch Inte helt lätt att ta nya tag efter varje gång det misslyckas
spännande! du får inte några hemska biverkningar av de där?
hoppas hoppas!
något positivt i allt negativt iallafall.. =)