• Lindah6

Ska flytta Mariefred. Känner ingen!

Hej.
    Nu ska jag å min sambo flytta till Mariefred .. Är gravid så vi vill flytta ifrån södertälje. Mariefred är en fin stad och tror de kommer bli toppen. Men VI känner ingen där.
    Och de känns lite läskigt. Hinner bo där i 2 månader innan bebisen kommer. Vi båda kommer pendla till våra jobb här så blir svårt att träffa nytt folk. Hur gör man ? haha.

• Svar på tråden Ska flytta Mariefred. Känner ingen!
  • Crazymimsan

Daphne: jag heter Mimmi och bor på stenvägen slottsbrinken, ska ha vårt första barn nu i juli.. Blev lite nyfiken när jag såg i tråden att ni spanar på stenvägen.. Blev budet antaget? Vilket nummer?

• FruSandra

Crazymimsan
    Vad roligt! Hur gammal e du? Ja väntar också mitt första med bf 7/7 :) bor 10 min från Mariefred :)

• Crazymimsan

Jag är 29 år vi har bf 1/7 så det är nära nu..:) vet ni vad det blir?

• FruSandra

Åh vad spännande! Jaa nu e de verkligen nära! Vart ska du föda? Etuna?
    De blir en liten pojke :)
    Har ni tagit reda?

• Crazymimsan

Ja det blir Eskilstuna.. Vi ska ha en liten tjej:) vart ska du föda?

• Crazymimsan

Ja vi går bara o väntar nu... Då kanske vi ses på Eskilstuna:) känner du några förvärkar eller så?

• FruSandra
    Crazymimsan skrev 2012-07-01 13:44:29 följande:
    Ja vi går bara o väntar nu... Då kanske vi ses på Eskilstuna:) känner du några förvärkar eller så?

Jaa jag har ganska mycket förvärkar och regelbundna sammandragningar...
    Vi var in på förlossningen förra veckan, men de var falskat alarm.. S¨å var vi in igår också, men då pga minskad fosterrörelse..
    Men allt var ok.. Nu väntar vi bara... SÅ tråkigt :(

Hur mår du? Har du några känningar?'

Du har ingen blogg?      
  • florciita

Hej jag ska också flytta till mariefred och känner ingen vore trevligt lärakänna andra föräldrar 🙂 jag har tre barn. 

Svar på tråden Ska flytta Mariefred. Känner ingen!