• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym skrev 2012-05-29 10:47:06 följande:
    Jag tror att man kan fixa det på egen hand om båda är villiga att jobba på det. Enbart positivt tänkande löser inte problem

För vår del så går vi för att få hjälp med kommunikationen imellan. Jag känner inte att jag blir sedd och han känner att jag bestämmer allt. Go figure.
    Det är ju - tyvärr - det han tror... Att jobba på något är ju jobbigt, det kräver att man reflekterar över sig själv och sin partner :(

Låter inte helt lätt men kommunikation är ju A och O i ett förhållande. Återigen: massor av lycka till!

Och så vill jag be om ursäkt för en kort stunds tråd-kapning
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-29 10:55:10 följande:
    Det är ju - tyvärr - det han tror... Att jobba på något är ju jobbigt, det kräver att man reflekterar över sig själv och sin partner :(

Låter inte helt lätt men kommunikation är ju A och O i ett förhållande. Återigen: massor av lycka till!

Och så vill jag be om ursäkt för en kort stunds tråd-kapning
    Lite måste man få trådkapa. Om man inte kan ge lite stöd när det behövs så vad har då tråden för syfte...

Känner igen det där. Lycka till själv
  • Anonym

att jag fortfarande vill bli mamma efter mf, men har ingen kille längre då han dumpade mej=( och jag tycker allt efter mf känns trist

• Anonym

Att jag jämt har sammandragningar och är i v26

• Anonym
    Anonym (nisse mandarin) skrev 2012-05-30 23:32:21 följande:
    Att jag fyller år och det känns som inte en kotte bryr sig om mig. Har fått två grattis på hela dagen och då är ett av dem från en okändperson som jobbade i kassan i en butik jag handlade i.
    Grattis i efterskott!!
  • Anonym

Att jag ska flytta ifrån min sambo nästa och helt plötsligt bli blivande ensamstående mamma"

• Anonym

Att jag hade en blödning igår och är nu orolig för att få mf...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-04 11:03:18 följande:
    Att jag ska flytta ifrån min sambo nästa och helt plötsligt bli blivande ensamstående mamma"
    kram!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-04 11:20:07 följande:
    Att jag hade en blödning igår och är nu orolig för att få mf...
    kram kram
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?