• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att tiden inte räcker till, hinner inte ens hälften av allt jag måste göra. Och motivationen sjunker allt längre ju mindre som blir gjort, en ond cirkel...

• Anonym

Att vi bär vi va på semester med sambons fosterföräldrar och deras dotter med familj.
    Denna familj är otroligt tajta och dom tycker nog mycket, om hur jag och sambon uppfostrar vår son. Sonen är 3år och är extremt envis och i en härlig ålder där han slåss mycket.
    I 3 dagar har känt mamman och dottern i familjen blickarna dom gett varandra och alla kommentarer jag fått stå ut med.
    Är snart lipfärdig och säger snart upp kontakten med dom om dom nu är så jävla bra själva....
    Känner mig som världens sämsta mamma    

• Anonym

Vet inte hur det blir med mitt ex för vi gjorde slut för två veckor sen och jag träffade en ny kille redan 5 dagar.... och den nya killen vill träffas nu! Men jag vill först reda ut allt med exet!

• Anonym

Att jag verkar ha lämnat en skollånebok till vanliga biblioteket utan att de reagerade

• Anonym

Att exet är arg på mig för att jag sa till hans polare att han hade smittat mig med klamydia! Men han ville inte PRATA MED mig innan heller, fast jag försökte ett X antal ggr!

• Anonym

Att han som arrenderar våra beteshagar har för mycket mark med för få kor, han släpper knappt på här hos oss vilket gör att det är helt igenvuxet av slyer här nu och på en vecka har jag sett 5 snokar i trädgården, dom trivs i det höga gräset i kohagen.
    Vi har ingen annan just nu som vill ha arrendet och han som arrenderar är vår närmsta granne så det är lite känsligt. 

• Anonym

Att jag och han verkar ha kommit till en punkt i vår relation där vi inte vet hur vi ska gå vidare.

Att fortsätta som vi har det är ohållbart.

Att göra slut...är inget som vi egentligen vill heller :(

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-29 09:24:56 följande:
    Att jag och han verkar ha kommit till en punkt i vår relation där vi inte vet hur vi ska gå vidare.

Att fortsätta som vi har det är ohållbart.

Att göra slut...är inget som vi egentligen vill heller :(
    Sök hjälp, tex familjerådgivningen. Det har vi gjort, vi står på samma punkt att det är ohållbart som det är nu men älskar varandra gör vi.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-29 10:27:01 följande:
    Sök hjälp, tex familjerådgivningen. Det har vi gjort, vi står på samma punkt att det är ohållbart som det är nu men älskar varandra gör vi.
    Tack för tipset - men jag har återigen träffat på en man som anser att "sådant" inte behövs.

"Det ordnar sig snart, vi måste bara tänka positivt" är hans lösning... :(

Lycka till, hoppas ni får god hjälp!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-29 10:45:06 följande:
    Tack för tipset - men jag har återigen träffat på en man som anser att "sådant" inte behövs.

"Det ordnar sig snart, vi måste bara tänka positivt" är hans lösning... :(

Lycka till, hoppas ni får god hjälp!
    Jag tror att man kan fixa det på egen hand om båda är villiga att jobba på det. Enbart positivt tänkande löser inte problem

För vår del så går vi för att få hjälp med kommunikationen imellan. Jag känner inte att jag blir sedd och han känner att jag bestämmer allt. Go figure.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?