• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

ska göra en slutredovisning idag på en kurs idag... med om ca 2 timmar är den över... måste kila nu för att hinna.... önska mig lycka till :)

å så ömmar min näsa då jag troligen har en finne på insidan av näsvingen.. riktigt irriterande! haft i tre dygn nu :S 

• Anonym

Jag tycker det är så himla synd att min man har fått någon slags vendetta mot en av mina killkompisar. Han hade haft en riktigt bra vän i honom annars. Lojal människa och de har en del gemensamma intressen.

• Anonym
    HäxanSurtant skrev 2012-02-14 20:18:38 följande:
    Åhhh såna jävlar borde bannlysas som luktar gott och passerar en!! *morr*
    JAPP!    Passerar, då hinner jag nog inte känna doften, men när dom står tätt bakom en i kön, eller sitter bredvid en på bussen.. *SUCK*  *dregel* /(tack och lov att inte så många luktar så där gott)
  • Anonym

Kåt men har mens så blir inget av med det. Sparade mig i över en vecka för att alla hjärtans dag sexet skulle vara extra trevligt (vi har retat varann med bilder o sexsms hela veckan), och så kom tant röd igår, en dag för tidigt!

• Anonym

Att min kontaktperson på FK först "är på tjänsteärende till 16.30" och sen "svarar inte för tillfället" när jag vill få veta om de tycker att det är okej att jag åker utomlands under sjukskrivningen eller om de struntar i att läkaren tycker att det är en bra idé att jag gör det. Jag vill boka NU, men vågar ju inte förrän jag vet...

• Anonym
    Anonym (Lyan) skrev 2012-02-09 14:11:32 följande:
    Vi får besked först onsdag nästa vecka, moderkakan verkar inte fungera som den ska och fostret växer inte i normal takt. De behöver göra flera separata mätningar för att vara helt säkra.
    Hur går det tjejen??? Tänkt på dig. *kram*
  • Anonym
    Anonym (Lyan) skrev 2012-02-15 21:20:46 följande:
    Tack! Det har gått bra idag, fostret är fortfarande något mindre än vad det ska vara enligt senaste mens och första mätningen, men det är inom felmarginalen. Antingen har det växt ikapp eller så mätte de fel förra gången. Idag har flera läkare mätt och kommit fram till samma sak. Äntligen kan vi se fram emot resten av graviditeten!
    Åh, vad härligt! EN dag i taget nudå. Och bara försöka leva så gott som möjligt, och vara go mot dig själv. Håller alla tummar och tår! Kram!
  • Anonym
    emmachristina skrev 2012-02-16 10:30:13 följande:
    Att FL ska vara fullt av så många hänsynslösa människor som tycker att dom har rätt till att skriva sina "åsikter" precis hur dom vill, oavsett om det sårar andra eller inte. Viss saknad av social kompetens...? 

Man blir faktiskt ledsen. Speciellt när man får en sådan oförtjänt kommentar som att man "inte borde skaffa barn" när man är höggravid och ska föda inom mindre än en månad. 

Jag funderar starkt på att avregistrera mig....  Gråter
    Det finns idioter och puckon överallt i alla former. Det är bara så. Man får öva upp sin självkänsla så att man kan stänga ute deras kommentarer och ja jag vet att det är lättare sagt än gjort. Särskilt när man är höggravid
  • Anonym

Att jag måste ringa af och redovisa sökta jobb, men först måste jag söka dessa jobb. Jag måste baka bröd och göra ketchup, hinna med att gå ut och gå och även färga håret. Allt detta innan klockan 16.

• Anonym

Dagens i-landsproblem: Jag och sambon fick ett knivställ i present av några vänner, MEN jag hade redan fått precis det knivstället (vodoo) av min far i present, ena kompisen skulle då försöka häva deras köp och få presentkort på webbutiken så vi kunde köpa något annat men det verkar inte ha gått då vi fick ett brev ifrån kompisen där det låg pengar i istället. Igår slog det mig att vi behöver ju en skrivare, vi kollade upp en som verkade vettig på internet igår och funderar på att åka och köpa den. MEN det går inte att skriva ut i färg. Kommer jag stå ut med att inte kunna skriva ut någonting i färg? Vad gör jag om jag vill skriva ut en liten bild på min dotter tex och jag vill ha den i färg? Är det värt att köpa den där svartvita skrivaren ändå? Det är så satans dyrt med skrivarbläck och särskilt när det ska till färger. Jag saknar min gamla skrivare som bläcket kostade sammanlagt 500kr och som räckte till hur många utskrifter som helst. Rest in peace my dear old printer. I really miss you.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?