• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym skrev 2012-01-31 21:01:23 följande:
    Inget dom har haft vänligheten att upplysa mig om när jag har ringt... Nåja... (Tittade på sidan, och såg nu var det var för skillnad..)

Tänk, ibland lönar det sig (förhoppningsvis) att gnälla av sig lite på FL =)
  • Anonym

Att jag måste gå ut i kylan och köra in bilen i garaget.

• Anonym

Att jag måste ut och gå... xD Och att jag läste ut min bok igår kväll, så nu vet jag inte vad jag ska läsa...

• Anonym
    hysteria skrev 2012-02-01 12:16:19 följande:
    Att jag Äntligen fått ett jobb och vet inte om jag ska gå med i a-kassan eller alfa-kassan.. Bra bekymmer!
    a-kassa! alfakassan suger så jävla mycket! Jag önskar verkligen att jag gått med i en vanlig a-kassa. alfakassan är dyrare att vara med i, har färre utbetalningar när man är arbetslös och är otroligt sega på att komma igång. tack vare dem har jag nästan hamnat hos kf.... 3 månader fick jag vänta på utbetalning!
  • Anonym
    hysteria skrev 2012-02-01 12:50:02 följande:
    Usch, vad tråkigt. Hoppas att du kommit ikapp. 
    Tyvärr inte, kommer nog att ta lååång tid att komma ikapp. Hittar jag bara ett jobb så blir det lättare.
  • Anonym
    eulalian skrev 2011-11-30 11:45:55 följande:
    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 
    Just nu är jag arg som ett bi på vår dotter som VÄGRAR sova. Ungen är så trött på dagarna att hon ser i kors men sova? inte fan.
  • Anonym

Ska till famrätten imorgon, för samtal inför snabbyttrande, för att de växelvisaboendet ska upphävas för mitt barn omgående pgr av psykisk ohälsa hos barnet.

Är närmare 40 år och har haft många viktiga samtal i mitt liv. Men det imorgon handlar om att prata med en person som kan rekommendera att vv boende upphör.
    Sen är det 50/50 hos vem barnet hamnar.

Kanske inte låter så tragiskt, men i detta fall innebär det att kontakten med mig kommer att brytas för barnet, även om jag blir ug förälder. Klarar inte av att se hur han blir utsatt för de hat den andre föräldern har mot mig. Jag släpper då.

Känns som om mitt barn har en dödligsjukdom och att jag ska få svaret imorgon om han kommer överleva eller dö. 

• Anonym

Att mina vänner bloggar för lite - jag har ingenting att läsa

• Anonym

Att jag slängde alla mina kläder i tvätten och hoppade in i duschen. Så nu sitter jag här naken och har ingenting att klä på mig. Ska jag gå i handduk hela dagen så kommer jag ju frysa ihjäl xD

• Anonym

Att min bil "fi##ar" som jag är beroende av pga av jobb

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?