• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag inte vill vabba imån igen 3:e dagen i rad isåfall men vad gör man vid ögoninfektion.
    Har en jobbakompis som berättar stolt hur hon tvingar sin man att vabba så hon minsann kan sköta sitt jobb
    Jaha? min sambo va hemma i drygt 2 veckor i decemder dessutom har han eget företag och kunderna förlorar ju ganska snabbt förtroendet ifall hantverkaren inte kommer...  

• Anonym
    Anonym (Krosssad) skrev 2012-01-24 06:06:15 följande:
    Att jag lätt skulle byta med dig och få vara gravid.. Kan inte bli det. 
    samma här...
  • Anonym

Att jag väntar på provsvar om min man har blodcancer eller inte.

• Anonym
    Anonym (sköterskan) skrev 2012-01-24 13:15:31 följande:
    jag jobbar på en avdelning där vi har mkt leukemier, lymfom och myelom. det går snabbt att analysera dom proverna som krävs för att få reda på det :) hur länge har ni väntat?

håller tummarna att allt är bra! om inte, så blir det en tuff tid, men ni tar er igenom det!  
    Det skulle ta mellan 3-4 veckor innan benmärgsprovet och DNA-provet är klart.
  • Anonym

Jag VET att jag kommer låta som en bortskämd idiot nu men imorgon kommer vinstdelningen från jobbet. Jag hoppades den skulle täcka hela min skuld till mamma, vi lånade 18 200kr för att köpa en ny säng och soffa vilket verkligen behövdes. Delningen blev lägre än jag trodde så den inte räcker till hela skulden, 15000, plus att jag vill sätta in en tusenlapp på vår dotters sparkonto s jag bara kan betala 14 000kr till mamma. Som 30-års present stryker hon resten av skulden. ´Det känns både bra och jobbigt. Bra eftersom jag är föräldraledig så jag har helt enkelt inte utrymme i ekonomin att betala av de där sista 4 200kr till henne men det känns jobbigt eftersom jag gärna hade velat betala hela skulden till henne.

• Anonym

Att äggen till middagsfisken var så färska att de inte gick att skala. Sjukt irriterande!

• Anonym

Att jag hatar bonus barnen så mycket! Ska två små skit ungar förstöra våran semester!!!!

4 och 2 år, det är små barn ju... jag vägrar ta med dom på våran semester, inte nog med att vi har en gemensam bebis. Vi hade inte tagit med våran bebis heller men vem skulle vi lämna henne hos? Därför ska våran med men jag finner absolut ingen anledning till att dom andra två jävla ungarna ska med. Jag har inte fött dom och jag SKITER FULLSTÄNDIGT I DOM! Jävla äckliga snoriga snuskiga barn! Varför finns ni??

Nu har jag sagt ifrån, dom ska INTE följa med! 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-25 08:59:16 följande:
    Att jag hatar bonus barnen så mycket! Ska två små skit ungar förstöra våran semester!!!!

4 och 2 år, det är små barn ju... jag vägrar ta med dom på våran semester, inte nog med att vi har en gemensam bebis. Vi hade inte tagit med våran bebis heller men vem skulle vi lämna henne hos? Därför ska våran med men jag finner absolut ingen anledning till att dom andra två jävla ungarna ska med. Jag har inte fött dom och jag SKITER FULLSTÄNDIGT I DOM! Jävla äckliga snoriga snuskiga barn! Varför finns ni??

Nu har jag sagt ifrån, dom ska INTE följa med! 

När jag läser sånt här funderar jag på fullt allvar på om inte vår skilssmässorätt i Sverige borde förbjudas. Har man en gång skaffat barn kanske man ska vara tvugna att leva tillsammans för alltid eller iaf tills barnen är myndiga. Stackars, stackars barn :(
  • Anonym

Börjar bli förkyld och måste dra mig ut på min dagliga promenad... kallt ute..

• Anonym

Gud vad jag hatar pengar. Fick min fp idag. Den räcker inte till räkningarna. Min sambo fyller 30 och jag har inte råd att köpa någon present till honom. Jag hatar pengar.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?