Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag måste gå och handla grejer till morgondagens frukost. Det är -28 grader ute.
Att jag måste gå och handla grejer till morgondagens frukost. Det är -28 grader ute.
Jag är SJUKT trött och skulle helst vara hemma och sova, men har elever från 9-16, bara att köra igång!
Att vi fått en intressent på vår bilannons, tyvärr måste han komma under dagtid imorgon och det blir knepigt att få ihop det med jobbet.
Att den här graviditeten har gett mig hormonplitor all over the place. Ser ut som en hormonell tonåring.
Det är så jävla fint väder, men jag vill helst sitta inne och dega idag.
Att jag skulle rensa lite bland mina favorittrådar och råkade ta bort första sidan av misstag. Nå, skönt med en blank favoriter-lista!
Att jag inte vet om vi ska ta tåget eller bilen till leklandet, känns skönt med bilen, då kan jag sova en stund till om jag vill
Jag har blivit dragéäggsberoende. Behöver avgiftning eller nåt liknande.
Jag blöder näsblod av allt för flitig nässpraysanvändning de senaste veckorna, men jag kan inte sova med den här gravidnästäppan...
SJ har rationaliserat bort en tågavgång här, så antingen får jag och sonen resa efter fem ikväll eller sex på morgonen imorgon. Kanske struntar i resan helt och hållet.
Att jag blev sjukskriven i sängläge de närmaste sex veckorna, alternativt till partus, vad som än kommer först...
Min man har glömt bort att han skulle köra mig till sjukhuset, han åkte och handlade middag istället. Det var ju jättesnällt, men jag behöver min betapredspruta och KK stänger om 25 minuter...