Inlägg från: cloudberry79 |Visa alla inlägg
  • cloudberry79

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att sonens önskning nummer 1 till jul är slut överallt, förutom i butiker där den kostar dubbelt så mycket som i de billigare...

If you love me - please don't feed me!
  • cloudberry79
    SL87 skrev 2011-12-01 11:46:59 följande:
    vad önskar han sig? kollat på tradera eller blocket?
    Ett Lego Starwars III till PS3. Finns på Tradera, men är nästan lika dyrt som nytt i butik. Letar vidare...
  • cloudberry79

Att min tvättmaskin, som bara är två år gammal, verkar vara på väg att gå sönder. Slår man på normaltvätt 60 grader börjar den köra ett centrifugeringsprogram...

• cloudberry79
    2småunder skrev 2011-12-13 07:05:24 följande:
    Ett annat bekymmer är att hur jag än gör så bränner gröten i grytan på morgonen! Hur fixar man det?
    Tjockbottnad teflonkastrull och träslev att röra om med hela tiden. Eller så gör du som jag och lämnar gröten i ett par minuter=gröt över hela spisen. Nå, det är oftast ätbart ändå
  • cloudberry79

Det har kommit MASSIVA mängder snö inatt, så jag måste ta fram snöräven och skotta parkeringen innan jag kan ställa tillbaka bilen där igen... Värsta drömsysslan när man kommer hem efter en lång arbetsdag

• cloudberry79

Att jag ännu inte fått tummen ur och slagit in julklapparna som ligger längst inne i makens garderob och att sonen ännu inte är i säng (visserligen ska han inte till förskolan imorgon, han har jullov, men han ska med mig på jobbet en sväng vid niotiden).

• cloudberry79
    Kimona skrev 2011-12-27 23:36:13 följande:
    Att jag trodde att man fick mer av CSN vid varje teminsstart, men det fick man tydligen inte... Blir en tuff sommar
    Om du inte får mer i januari kanske du får fullt i maj? Det har hänt mig ett par gånger när jag studerade, vet inte varför faktiskt. Kolla din utbetalningsplan.
  • cloudberry79

Det är snöstorm och jag måste iväg med bilen. Vill inte ens sticka näsan utanför dörren idag men har en läkartid som jag måste passa...

• cloudberry79
    cloudberry79 skrev 2012-01-03 12:19:16 följande:
    Det är snöstorm och jag måste iväg med bilen. Vill inte ens sticka näsan utanför dörren idag men har en läkartid som jag måste passa...
    Samma visa idag igen... Måste till VC och lämna in ett urinprov som jag tog imorse, det har väl kommit ungefär en decimeter snö de senaste 24 timmarna... Vill verkligen INTE gå ut, men måste.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?