• Lilaa

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag ev behöver barnvakt på Onsdag men jag tycker det är jobbigt att fråga.

• Lilaa
    Anonym skrev 2012-02-24 08:23:39 följande:
    Bekymmer och bekymmer men min 3-åring har nu på 1,5 timme sagt mamma typ 1miljon gånger tror fasiken snart mina trillar av Foten i munnen
    mamma gör du
    mamma titta här
    men mamma titta då
    mamma vad är detta
    mamma har vi ägg
    mamma vi baka tårta
    mamma ja vill ha en sån
    mamma mamma mamma mamma mamma        
    Det där känner jag igen med min 3 åring. Och han har varit hemma i en vecka med mig (han är sjuk).Snacka om att jag börjar längta till jobbet nu ;)
  • Lilaa

Att ena barnet börjar bli frisk medans det andra blev magsjuk inatt :( Nu har jag vabbat i en vecka och måste verkligen jobba på Måndag.

• Lilaa
    maddis88 skrev 2012-02-29 21:15:22 följande:
    Att min älskade bror dog i måndags..
    beklagar djupt
  • Lilaa

att jag har vabbat 10 dagar nu på rad. Blir jobbigt att träffa kollegorna igen på Måndag och lönen kommer bli liten denna månad

• Lilaa
    kiara skrev 2012-03-04 09:45:20 följande:
    Mitt största problem idag är att det är måndag imorgon behöver jag säga att jag vantrivs på jobbet....
    Samma här. Jag har ängest. Jag trivs egentligen med mitt jobb men det är 2 personer där som jag inte tål. Men skönt att man inte är ensam.
  • Lilaa

att min son kissade på sig inatt och jag får ingen tid i tvättstugan för att tvätta sängkläderna

• Lilaa

Att jag inte kan stå emot sötsaker. Försöker gå ner i vikt men idag föll jag för kakor på jobbet och kladdkaka hemma. Usch

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?