Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag inte hört nått från min pappa sen den 22 November och han svarar inte när jag ringer.
Att jag inte hört nått från min pappa sen den 22 November och han svarar inte när jag ringer.
Mitt stora problem är hur jag ska hjälpa min pappa betala sin hyra. Han håller på och bli vräkt. Jag betalade hans förra hyra men ska betala denna hyra med måste jag ta av mina sparpengar. funderar vad jag ska göra
Att jag ska till tandläkaren imorron och jag kommer säkert ha hål och det är pinsamt eftersom att jag ska till samma tandläkare som min dotter har och hon var nyss där och lagade ett hål.... Pinsamt,,, funderar på att byta tandläkare men då får jag ju ingen ny tandläkartid förrens nästa år.
Hur jag ska orka jobba med min kollega idag som jag inte förstår mig på, iblnad jättegullig och ibland hemsk som igår när hon bara ryter på en.
jag är sugen på en bebis men mannen min vill ej ha fler barn. vi har redan 2 barn men jag vill ha en till, snart innan jag blir för gammal och jag vill inte ha för långt ifrån åldrarna på barnen.