• Lilaa

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag inte hört nått från min pappa sen den 22 November och han svarar inte när jag ringer.

• Lilaa
    Nossmiarfe skrev 2011-12-02 06:18:22 följande:
    Att jag vill ha tillbaka min dotter nått så oerhört mycket. Hon tog sitt liv för 2 månader sedan genom att ställa sig framför tåget som kom i 165 km/h .
    Saknaden är enorm.
    Älskade barn jag älskar dig och jag saknar dig. Jag födde dig inte för att du skulle lämna mig. Jag födde dig för att jag älskade dig från första stund.
    Idag fyller din lillebror 11år. Det han önskar sig mest kommer han aldrig få. Det vi alla önskar oss kommer vi aldrig få.

Junis 1997-2011
    Usch. började gråta. Beklagar så mycket
  • Lilaa
    FreeForAll skrev 2011-12-08 17:30:08 följande:
    Att skattepengarna inte kommit.
    när ska de komma?
  • Lilaa
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-08 19:30:18 följande:
    Har du testat 7 stycken då? =)
    prova mynta te istället. Funkade på mig
  • Lilaa
    Anonym (ångest) skrev 2011-12-10 12:36:02 följande:
    Att mitt barn är sjukt och kommer aldrig att bli bättre.
    Gud vad hemsk. Kram till dig
  • Lilaa

Mitt stora problem är hur jag ska hjälpa min pappa betala sin hyra. Han håller på och bli vräkt. Jag betalade hans förra hyra men ska betala denna hyra med måste jag ta av mina sparpengar. funderar vad jag ska göra

• Lilaa

Att jag ska till tandläkaren imorron och jag kommer säkert ha hål och det är pinsamt eftersom att jag ska till samma tandläkare som min dotter har och hon var nyss där och lagade ett hål.... Pinsamt,,, funderar på att byta tandläkare men då får jag ju ingen ny tandläkartid förrens nästa år.

• Lilaa

Hur jag ska orka jobba med min kollega idag som jag inte förstår mig på, iblnad jättegullig och ibland hemsk som igår när hon bara ryter på en.

• Lilaa
    Anonym (!!!) skrev 2011-12-14 17:34:53 följande:
    Att jag sa Ja när jag borde sagt NEJ till svärfar.

Han vill att jag ska åka till IKEA, galning vet han inte hur svårt det är att handla där med dom problem som jag har.
     (Rörelseapparaten och ångest) . Bara för att han var där idag och inte kunde välja påslakan till barnbarnet.  Vi har inte IKEA i min stad heller så det skulle innebära en resa på 7mil.

Måste ringa upp han och säga att det inte kommer gå, jag får handla på jysk. 
    du kan ju besttälla på ikea från nätet
  • Lilaa

jag är sugen på en bebis men mannen min vill ej ha fler barn. vi har redan 2 barn men jag vill ha en till, snart innan jag blir för gammal och jag vill inte ha för långt ifrån åldrarna på barnen.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?